  • 1. Data: 2005-08-09 12:56:35
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: "dc" <t...@i...jest>

    w jakim banku najlepiej ???
    może ktoś ma doświadczenie i chce coś polecić

    proponuję na priv:
    doncamillo małpa poczta kropa onet kropa pl

    dc

  • 2. Data: 2005-08-09 12:59:59
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    dc wrote:
    > proponuję na priv:
    > doncamillo małpa poczta kropa onet kropa pl

    Juz sie rzucamy z pomoca.
    1) Przejrzyj archiwum
    2) Idz do swojego banku
    3) Idz do Expandera i Open Finance.
    4) Wtedy mozesz zadac tutaj pytania - i raczej oczekiwac odpowiedzi na
    grupie, a nie na priva...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-08-09 13:14:02
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "dc" <t...@i...jest> napisał w wiadomości
    >w jakim banku najlepiej ???
    > może ktoś ma doświadczenie i chce coś polecić

    spróbuj w DB
    niskie mają marż, aż się zdziwiłem

    albo fortisbank

    ale podstawa to decyzja: jaka kwota, na ile, w jakiej walucie
    a jak nie masz o tym pojęcia to idź do Expandera i OpenFinance, to cię
    nauczą, a przy okazji może coś wybierzesz

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2005-08-09 13:40:42
    Od: "dc" <t...@i...jest>

    > 4) Wtedy mozesz zadac tutaj pytania - i raczej oczekiwac odpowiedzi na
    > grupie, a nie na priva...

    że też praktycznie na każdej grupie musi się trafić
    idiota, który uważa, że może decydować o tym, czy inni mogą
    zadawać pytania i jakie.

    dc

  • 5. Data: 2005-08-09 13:45:26
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    >w jakim banku najlepiej ???
    > może ktoś ma doświadczenie i chce coś polecić
    >
    > proponuję na priv:
    > doncamillo małpa poczta kropa onet kropa pl
    >
    > dc

    jeśli interesują cię złotówki to w BZWBK jest niezła oferta, 4,99% stała
    przez rok lub dwa (do wyboru), potem WIBOR 6M+ 1% marży, standardowo
    finansują 80 lub 90 % mieszkania i nawet przy min. wkładzie własnym stopy są
    jednakowe dla wszystkich

    Ja mam ten kredyt jak jeszcze stopa była na 5,49 :(

  • 6. Data: 2005-08-09 14:21:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    dc wrote:
    > że też praktycznie na każdej grupie musi się trafić
    > idiota, który uważa, że może decydować o tym, czy inni mogą
    > zadawać pytania i jakie.

    To moze Cie nauczyli na innych grupach, ze jak publicznie zadajesz pytanie,
    to i troche nieladnie prosic o informacje na priva.
    A o formie twojej wypowiedz nie bede pisal, bo swiadczy tylko o twojej
    kulturze...

    Zadbaj o swoje pieniądze!