  • 1. Data: 2005-08-09 11:47:49
    Temat: [inteligo] data pobrania opłaty od niespłaconego debetu
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    No właśnie - mam debet aktywny od dnia 13.go któregoś tam miesiąca.
    Bank w razie niespłacenia całości debetu do jakiegoś dnia pobiera 15 zł
    o ile pamiętam. Tylko teraz czy chodzi o tę datę 13-go, czy też "Datę
    spłaty", widoczną w szczegółach rachunku, która odpowiada dacie
    powstania aktualnego debetu + 1 m-c?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-08-09 12:56:19
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

> [...]
    > o ile pamiętam. Tylko teraz czy chodzi o tę datę 13-go, czy też "Datę
    > spłaty", widoczną w szczegółach rachunku, która odpowiada dacie

    * Jeśli masz konto Inteligo:

    0800 121 121 - bezpłatna infolinia dla posiadaczy konta Inteligo
    (81) 53 56789 - połączenia z telefonów komórkowych i z zagranicy,
    (81) 53 56100 - fax

  • 3. Data: 2005-08-09 14:48:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > o ile pamiętam. Tylko teraz czy chodzi o tę datę 13-go, czy też "Datę
    > spłaty", widoczną w szczegółach rachunku, która odpowiada dacie

    1. materiały informacyjne + regulamin wyraźnie mówią, iż jest to miesiąc
    od daty wykorzystania środków

    2. po coś jednak ta data spłaty w serwisie www jednak jest, nieprawdaż?

  • 4. Data: 2005-08-09 15:46:28
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <u...@n...WYTNIJ.info> napisal(a):

    > 1. materiały informacyjne + regulamin wyraźnie mówią, iż jest to miesiąc
    > od daty wykorzystania środków
    >
    > 2. po coś jednak ta data spłaty w serwisie www jednak jest, nieprawdaż?

    Też tak myślałem ;-) Chociaż ostatnio jestem czujny w takich kwestiach,
    bo to ulubiona praktyka banków, np. naliczanie różnych opłat dodatkowych
    i kar za spłatę np. po upływie 6 miesięcy. Tyle że od udzielenia
    kredytu. A sprytne banki przesuwają terminy wpłat o dwa tygodnie do
    przodu i klient spłacając szóstą ratę w terminie myśli, że git, a
    tymczasem to już dwa tygodnie po czasie. ;)
    --
    Samotnik