  • 1. Data: 2006-04-20 07:57:22
    Temat: [mBank]KK - najnizsze na rynku oprocentowanie ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/zmian
    y.html

    Zgodnie z tabela moze to byc nawet 12%. To juz chyba oplaca sie wyciagac
    gotowke z tych kart (skoro np. czasem za kredyt gotowkowy placi sie
    realnie 30%). Ktos zna lepsza oferte ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-04-20 13:04:22
    Temat: Re: [mBank]KK - najnizsze na rynku oprocentowanie ?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 20 Apr 2006 09:57:22 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Zgodnie z tabela moze to byc nawet 12%. To juz chyba oplaca sie wyciagac
    >gotowke z tych kart (skoro np. czasem za kredyt gotowkowy placi sie

    Aspiracje czy jakoś tak w Nordea: 5,5 chyba do czerwca, a potem też
    coś koło 12
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2006-04-20 13:47:45
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

    ny.html

    > Aspiracje czy jakoś tak w Nordea: 5,5 chyba do czerwca, a potem też
    > coś koło 12

    Nordea oprócz oprocentowania pobiera opłatę za ubezpieczenie w wysokości
    0,65%, nie pamiętam czy od obrotu, czy od salda zadłużenia.

    Najtańszą obecnie ofertą na rynku jest kk BISE, w okresie promocyjnym 11%, a
    standardowe oprocentowanie to 13,75%.
    Oprócz tego, jest jeszcze VISA Interia "w twoim wydaniu" z oprocentowaniem
    7,9% w skali roku i miesięczną opłatą za kartę ok. 35 zł.

  • 4. Data: 2006-04-20 16:20:09
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 20 Apr 2006 13:47:45 +0000 (UTC), "KRZYSZTOF KRAWCZYK"
    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Nordea oprócz oprocentowania pobiera opłatę za ubezpieczenie w wysokości
    >0,65%, nie pamiętam czy od obrotu, czy od salda zadłużenia.

    <ciach>
    >Oprócz tego, jest jeszcze VISA Interia "w twoim wydaniu" z oprocentowaniem
    >7,9% w skali roku i miesięczną opłatą za kartę ok. 35 zł.

    Uznałem, że ta Nordei jest do przyjęcia. Przy np. 5000 salda (kazdego
    miesiąca) wyjdzie 32,50, a ponieważ nie ma opłat za wydanie i
    uzytkowanie (w pierwszym roku), to chyba można rozważyć.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2006-04-20 19:36:52
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):
    > Uznałem, że ta Nordei jest do przyjęcia. Przy np. 5000 salda (kazdego
    > miesiąca) wyjdzie 32,50, a ponieważ nie ma opłat za wydanie i
    > uzytkowanie (w pierwszym roku), to chyba można rozważyć.

    IMHO to jest chyba jedna z najdroższych ofert, ponieważ przy takich
    obrotach większość kart kredytowych będzie całkowicie za darmo. Rocznie
    wychodzi 390 zł. Za te pieniądze to może już jakaś "platyna" by była.

    --
    Dawid

  • 6. Data: 2006-04-20 20:00:43
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 20 Apr 2006 21:36:52 +0200, Dawid Kulbicki
    <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> wrote:

    >IMHO to jest chyba jedna z najdroższych ofert, ponieważ przy takich
    >obrotach większość kart kredytowych będzie całkowicie za darmo. Rocznie
    >wychodzi 390 zł. Za te pieniądze to może już jakaś "platyna" by była.

    390? Ja w banku usłyszałem dziś, że to 0,65% jest w skali _roku_
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2006-04-20 20:19:16
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:qupf42hv8drf93652enhu66nphokq16mt2@4ax.com...

    > 390? Ja w banku usłyszałem dziś, że to 0,65% jest w skali _roku_

    No bo jest w skali roku, ale wyliczane i pobierane co miesiac...
    Obledna oferta, nie ? :)

    Jak sie zrezygnuje w wiekszej czesc grace periodu, to mozna
    uniknac tego ubezpieczenia chyba. Trzeba by splacac karte 1 dzien
    przed data generowania wyciagow... Ogolnie mozna tak
    "zakombinowac", aby byla to dobra oferta, ale dla normalnego
    uzytkownika to obled.

    marekz

  • 8. Data: 2006-04-20 20:22:55
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:qupf42hv8drf93652enhu66nphokq16mt2@4ax.com...

    A juz najlepsze jest to, ze ta karta (Nordea Aspiracje) jakies
    wysokie miejsca zajmowala w rankingach kart ekonomicznych. Bodajze
    w Forbesie. Tyle to warte co i wysokie miejsce Multibanku, jako
    banku przyjaznego klientom, czy jak oni to sobie tam nazwali....
    Buhahahaha.

    marekz

  • 9. Data: 2006-04-20 20:23:03
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):
    > 390? Ja w banku usłyszałem dziś, że to 0,65% jest w skali _roku_

    Rzeczywiście, z pośpiechu nie doczytałem.

    --
    Dawid

  • 10. Data: 2006-04-20 20:25:23
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    > 390? Ja w banku usłyszałem dziś, że to 0,65% jest w skali _roku_

    No bo jest w skali roku, ale wyliczane i pobierane co miesiac...

    Jak sie zrezygnuje w wiekszej czesci z grace periodu, to mozna
    uniknac tego ubezpieczenia chyba. Trzeba by splacac karte 1 dzien
    przed data generowania wyciagow... Ogolnie mozna tak
    "zakombinowac", aby byla to dobra oferta, ale dla typowego
    uzytkownika ta karta to jakis obled.

    marekz