  • 11. Data: 2006-04-20 20:29:48
    Temat: Re: [mBank]KK - najnizsze na rynku oprocentowanie ?
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > Rzeczywiście, z pośpiechu nie doczytałem.

    Ale jednak nigdzie na stronie nie widać informacji co do okresu w jakim
    obowiązuje oprocentowanie.
    W TOiP napisali tylko 0,65 % od salda zadłużenia. Więc przy 5000 zł,
    oprocentowaniu rocznym naliczanym co miesiąc byłoby to ok. 2,50 zł. Ale
    jeśli jest to oprocentowanie miesięczne to tak jak napisałem powyżej.

    Niech ktoś kto używa tej karty poda prawdziwe wyliczenia.

    --
    Dawid

  • 12. Data: 2006-04-20 20:53:08
    Temat: Re: KK - najnizsze na rynku oprocentowanie ?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Prosze bardzo, oto dane ode mnie.
    Pierwszy miesiac uzytkowania karty: obroty 345,83 zl, ubezpieczenie:
    2,23 zl
    drugi miesiac: obroty 452,83 zl, ubezpieczenie 2,92 zl
    Jak sie ma male obroty i splaca karte, to i tak karta jest tansza
    niz powiedzmy KK Citibanku z pakietem bezpieczenstwa.

  • 13. Data: 2006-04-20 21:41:31
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    k...@g...pl napisał(a):
    > Prosze bardzo, oto dane ode mnie.
    > Pierwszy miesiac uzytkowania karty: obroty 345,83 zl, ubezpieczenie:
    > 2,23 zl
    > drugi miesiac: obroty 452,83 zl, ubezpieczenie 2,92 zl

    Czyli jednak miałem rację, że karta jest super droga w używaniu,
    szczególnie jeśli ktoś z niej korzysta bardzo aktywnie.

    --
    Dawid

  • 14. Data: 2006-04-20 22:13:32
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 20 Apr 2006 22:25:23 +0200, "MarekZ"
    <m...@t...irc.pl> wrote:

    >No bo jest w skali roku, ale wyliczane i pobierane co miesiac...
    >Obledna oferta, nie ? :)

    Masz tę kartę? Czy to wygląda tak: w momencie generowania wyciągu
    liczą

    saldo * 0,65% / 12

    i to doliczają do salda?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2006-04-20 22:15:10
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 20 Apr 2006 13:53:08 -0700, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Jak sie ma male obroty i splaca karte, to i tak karta jest tansza
    >niz powiedzmy KK Citibanku z pakietem bezpieczenstwa.

    o, to paskudy! Jutro wycofuję wniosek. Marketing, psia ich kostka.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2006-04-20 23:02:01
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:vo1g42lss7vl8pspv9tc02rj6jr26qn8hk@4ax.com...

    > Masz tę kartę? Czy to wygląda tak: w momencie generowania
    > wyciągu
    > liczą
    >
    > saldo * 0,65% / 12
    >
    > i to doliczają do salda?

    Nie mam tej karty, ale wlasnie tak robia. Przy czym oczywiscie
    powinni brac pod uwage rzeczywista ilosc dni w miesiacu podzielona
    przez 365, a nie po prostu 1/12. :-)

    Typowa karta dla kolekcjonera, rezerwowa lub ewentualnie dla
    uzytkownika nastawionego na szczegolny sposob jej uzywania. Choc
    trzeba przyznac, ze przy niewielkich obrotach, oplaty za to
    ubezpieczenie nie sa zabijajace. Przy obrotach rzedu 10k na
    miesiac karta jest zabijajaca, zreszta podobny numer wycieli w
    Rajfim z ubezpieczenuiem Protektor Plus (tylko ze tam mozna z
    niego latwo zrezygnowac, a w Nordei wprawdzie pojawil sie kiedys
    glos na grupie, ze mozna, ale raczej wydaje sie, ze nie jest to
    trywialne dokonac skutecznej rezygnacji).

    marekz

  • 17. Data: 2006-04-21 06:55:13
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    > Jak sie ma male obroty i splaca karte, to i tak karta jest tansza
    > niz powiedzmy KK Citibanku z pakietem bezpieczenstwa.

    W citibanku pakiet bezpieczenstwa NIE JEST juz obowiazkowy. Chyba od lutego
    br.

  • 18. Data: 2006-04-21 07:41:09
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote on 2006-04-21 00:13:
    > Masz tę kartę? Czy to wygląda tak: w momencie generowania wyciągu
    > liczą
    >
    > saldo * 0,65% / 12
    >
    > i to doliczają do salda?
    Z tego co napisał krzysztof_krawczyk, to nie dzielą przez 12 :-) :
    obroty 345,83, ubezpieczenie 2,23, wychodzi, że 2,23 to 0,6448% z 2 345,83.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 19. Data: 2006-04-21 07:57:12
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    wiadomości news:vo1g42lss7vl8pspv9tc02rj6jr26qn8hk@4ax.com...

    > Masz tę kartę? Czy to wygląda tak: w momencie generowania

    Nie mam tej karty, z tego co napisal kzysztof_krawczyk, to w ogole
    nie jest to jednak stopa roczna jak mi sie wczesniej wydawalo,
    tylko miesieczna. Nie wiem skad sie biora drobne niezgodnosci, bo
    wychodzi nieco mniej niz 0,65%, pewnie uzywaja jakichs zaokraglen
    w podstawie.

    0,65% ubezpieczenia miesiecznie to na oko jakies 8% rocznie, plus
    oprocentowanie okolo 12%, ktore ma byc po okresie promocyjnym
    ladnie sie komponuje lacznie do wysokosci ponozonych kosztow
    bliskich maksymalnym dozwolonym (bodajze 22% obecnie).

[...]
    miesiac karta jest kosztowo zabijajaca, zreszta podobny numer
    wycieli w Rajfim z ubezpieczenuiem Protektor Plus (tylko ze tam
    mozna z
    niego latwo zrezygnowac no i jest tansze, a w Nordei wprawdzie
    pojawil sie kiedys glos na grupie, ze mozna, ale raczej wydaje
    sie, ze nie jest to trywialne dokonac skutecznej rezygnacji).

    Idealny sposob na wtopienie przy tej karcie, to wykonywanie
    wysokich transakcji na krotko przed generowaniem wyciagu. Wtedy
    zysk z grace periodu maly, a koszty ubezpieczenie ciagle tak samo
    duze.

    marekz

  • 20. Data: 2006-04-21 11:09:26
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Fri, 21 Apr 2006 08:55:13 +0200 "mm" <j...@c...barg.sv> wrote:

    > W citibanku pakiet bezpieczenstwa NIE JEST juz obowiazkowy. Chyba od lutego
    > br.

    tylko trzeba uważnie przeczytać cały wniosek-umowę, bo jak nie zaznaczysz żadnej
    kratki to się 'domyślą', że chcesz z ubezpieczeniem :->