  • 1. Data: 2006-04-19 22:48:08
    Temat: Przewalutowanie CHF na PLN
    Od: ub40 <u...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam do przewalutowania 70 000 CHF na PLN.
    Jaki spread moge dostac w banku? wiem ze dla takich kwot moge negocjowac
    kurs wymiany, ale co moge wynegocjowac?
    Na pewno cos lepszego niz oferuja bankowe oficjalne tabele na dany
    dzien, ale w jakich granicach?

    Myslalem tez o kontrakcie terminowym z dostawa waluty ale nie moge sie
    dogadac z zadnym biurem maklerskim. Albo nie odpowiadaja na moje maile
    albo wymagaja ogromnej ilosci papierkow przy zakladaniu konta.

    Prosze o pomoc.

    UB40

  • 2. Data: 2006-04-20 08:36:05
    Temat: Re: Przewalutowanie CHF na PLN
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Myslalem tez o kontrakcie terminowym z dostawa waluty

    I slusznie. Skontaktuj sie z WGT http://www.wgt.com.pl/.

    MichalL

  • 3. Data: 2006-04-23 18:22:15
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@a-to-tez-wp.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e27h9n$qls$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I slusznie. Skontaktuj sie z WGT http://www.wgt.com.pl/.
    >
    > MichalL

    Masz racje z WGT ! spread to tylko 30 pipsow w odniesieniu do kursu z rynku
    miedzybankowego w danej chwili !
    Jesli moge cos doradzic to zaloz rachunek w biurze DMK ktore jest brokerem
    na WGT .
    Jesli sie zdecydujesz na DMK to radze zalozyc Tobie rachunek walutowy w ING
    bo DMK tam ma tez swoj rachunek to wtedy nie bedziesz placil za zadne
    przelewy bo przeksieguja tylko z konta na konto.
    Ponadto od wplaty na twoje konto w DMK wtedy ING nie pobiera tez zadnej
    prowizji.

    Jakbys mial jakies jeszcze pytania to wal na priv tylko usun co potrzebne z
    adresu.

    pozdrawiam
    Przemek Kopta