  • 1. Data: 2006-04-20 07:51:59
    Temat: easyjet - którą kartą zapłacić?
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chcę kupić kilka biletów na różne loty w easyjet i mam mały problem, płacąc
    kartą kredytową easyjet skasuje mi 7,50 EUR za każdą rezerwację. Jeśli
    debetową, tylko 1,50 EUR więc zależy mi żeby taką zapłacić. Mam VC debetową
    w BZ WBK, ale analizując starsze wątki zauważyłem że to czy system
    zaakceptuje kartę jako debetową lub kredytową zależy tylko od
    jego "widzimisię". Czy ktoś z Was zna jakąkolwiek polską kartę którą easyjet
    potraktuje jako debetową?

    Pozdrawiam,
    Damian Kuczera

  • 2. Data: 2006-04-20 09:15:34
    Temat: Re: easyjet - którą kartą zapłacić?
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Damian Kuczera napisał(a):
    > Czy ktoś z Was zna jakąkolwiek polską kartę którą easyjet
    > potraktuje jako debetową?

    Podobno taka nie istnieje.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-04-20 09:29:10
    Od: "Damian Kuczera" <d...@W...gazeta.pl>

    Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> napisał(a):
    > Podobno taka nie istnieje.

    Niezła sztuczka linii lotniczych - niby kilka opcji do wyboru, ale w
    rzeczywistości każdy musi zapłacić prowizję. Jakoś nie chce mi się wierzyć
    że centra autoryzacyjne pobierają tak wysoką prowizję...

    Pozdro,
    Damian Kuczera

  • 4. Data: 2006-04-20 10:51:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Damian Kuczera" <d...@W...gazeta.pl> writes:

    > Niezła sztuczka linii lotniczych - niby kilka opcji do wyboru, ale w
    > rzeczywistości każdy musi zapłacić prowizję. Jakoś nie chce mi się wierzyć
    > że centra autoryzacyjne pobierają tak wysoką prowizję...

    Oczywiscie ze nie pobierają. Zwlaszcza ze ta prowizja jest od biletu,
    a nie od transakcji.

    Jest to typowe oszustwo majace stworzyc pozory nizszych cen, podobnie
    jak te wszystkie "plus oplaty".

    MJ

  • 5. Data: 2006-04-20 11:16:24
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Thu, 20 Apr 2006 12:51:45 +0200, Michal Jankowski napisal/a:

    > Jest to typowe oszustwo majace stworzyc pozory nizszych cen, podobnie jak
    > te wszystkie "plus oplaty".
    Co ciekawe piszą, że przy płaceniu debetową VE nie ma w ogóle opłaty.
    Ciekawe czy jakby zapłacił ktoś VE Inteligo, to udałoby mu się
    zareklamować?;) a może jednak faktycznie nie pobierają?

    --
    Krzysztof Lerski

  • 6. Data: 2006-04-20 13:14:56
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Co ciekawe piszą, że przy płaceniu debetową VE nie ma w ogóle opłaty.
    > Ciekawe czy jakby zapłacił ktoś VE Inteligo, to udałoby mu się
    > zareklamować?;) a może jednak faktycznie nie pobierają?

    Można jeszcze sprubować AlleKartą lub tą wycinaną z ING (zapomniałem nazwy).

  • 7. Data: 2006-04-20 22:29:03
    Od: "Colberg " <c...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw.pl> napisał(a):

    > Można jeszcze sprubować AlleKartą lub tą wycinaną z ING (zapomniałem
    nazwy).

    Mam wrażenie, że wypowiadają się tutaj ludzie, którzy nigdy biletu via
    internet nie kupowali...
    Ale Grzegorz ma rację - AlleKarta działa w serwisie EasyJet doskonale.
    WIELOKROTNIE płaciłem nią za bilety tej linii i nigdy ani centa dodatkowej
    opłaty mi nie pobrało.
    Osobiście lubię Easy. To chyba jedne z nielicznych "tanich linii", gdzie mogę
    kupić na jeden rejs ponad 20 biletów za fajną cenę. Np. ostatnio 26 biletów
    Berlin - Pisa za 100 PLN (razem ze wszystkimi oplatami!). Ale to już poza
    tematem :-)

  • 8. Data: 2006-04-20 22:53:02
    Temat: Re: Re: easyjet - którą kartą zapłacić?
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Thu, 20 Apr 2006 22:29:03 +0000, Colberg napisal/a:

    > Ale Grzegorz ma rację - AlleKarta działa w serwisie EasyJet doskonale.
    > WIELOKROTNIE płaciłem nią za bilety tej linii i nigdy ani centa
    > dodatkowej opłaty mi nie pobrało.
    Ja w easyjet nigdy nie kupwoałem, ale wczesniej w wątkach ludzie psiali,
    że np. VE Inteligo nie dawało się zapłącić bez dodatkowej opłaty(
    aby stem zaakceptował kartę trzeba było wybrać "karta kredytowa")
    Czyżby allekarta było więc wyjątkiem albo coś się zmieniło?
    Dobrze, że tam gdzie kupuję nie ma takich udziwnień:)

    --
    Krzysztof Lerski

  • 9. Data: 2006-04-20 23:17:16
    Od: "Colberg " <c...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czyżby allekarta było więc wyjątkiem albo coś się zmieniło?
    > Dobrze, że tam gdzie kupuję nie ma takich udziwnień:)

    Ale AlleKarta nie jest zwykłą VE... Na pewno na niej nie znajdziesz
    napisu "Visa Electron", jest za to "electronic use only" :-) W serwisie Easy
    normalnie zaznaczam opcję VISA ELECTRON (nie obarczoną żadną dodatkową
    opłatą). I wszystko działa cacy.
    A tak swoją drogą - od dzisiaj do 25 kwietnia na Easy jest fajna promocja. 40
    % w dół :-)

  • 10. Data: 2006-04-21 19:29:38
    Temat: Re: Re: Re: easyjet - którą kartą zapłacić?
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Thu, 20 Apr 2006 23:17:16 +0000, Colberg napisal/a:

    > Ale AlleKarta nie jest zwykłą VE...
    to wiadomo.
    >W serwisie
    > Easy normalnie zaznaczam opcję VISA ELECTRON (nie obarczoną żadną
    > dodatkową opłatą). I wszystko działa cacy.
    No to ciekawe czy VE Inteligo tez tak dobrze działa(a jakiś czas temu
    nie działała tak), to by tez dowodziło, że Allekarta to jednak
    bardziej VE. Ciekawe w takim razie czy debetowa VC przeszła by jako "VE"
    czy jako "debetowa".

    --
    Krzysztof Lerski