  • 21. Data: 2006-04-21 11:52:48
    Temat: Re: [mBank]KK - najnizsze na rynku oprocentowanie ?
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    MarekZ napisał(a):
    > 0,65% ubezpieczenia miesiecznie to na oko jakies 8% rocznie, plus
    > oprocentowanie okolo 12%, ktore ma byc po okresie promocyjnym
    > ladnie sie komponuje lacznie do wysokosci ponozonych kosztow
    > bliskich maksymalnym dozwolonym (bodajze 22% obecnie).

    Tylko zwróć uwagę, że te 8 % nie jest nawet uzależnione od zaciągnięcia
    kredytu. Musisz je zapłacić nawet wtedy gdy spłacasz wszystko w grace
    period. To powoduje, że karta jest bardzo atrakcyjna pod warunkiem, że
    jej nie używasz :)

    --
    Dawid

  • 22. Data: 2006-04-21 13:12:00
    Temat: Re: KK - najnizsze na rynku oprocentowanie ?
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    anonim wrote:
    > tylko trzeba uważnie przeczytać cały wniosek-umowę, bo jak nie
    > zaznaczysz żadnej kratki to się 'domyślą', że chcesz z ubezpieczeniem
    > :->

    Tego nie wiem. Ale można w każdej chwili z tego zrezygnować, podobnie jak z
    CreditShield.

  • 23. Data: 2006-04-21 15:22:44
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>
    napisał w wiadomości news:e2ah2b$328$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > spłacasz wszystko w grace period. To powoduje, że karta jest
    > bardzo atrakcyjna pod warunkiem, że jej nie używasz :)

    Pod warunkiem, ze ja splacasz przed data generowania wyciagu.

    Po prostu Nordea zawsze wydawala obciazeniowki i Nordei to nie
    przeszlo. :-)

    marekz

  • 24. Data: 2006-04-21 17:10:38
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    >niego latwo zrezygnowac no i jest tansze, a w Nordei wprawdzie
    >pojawil sie kiedys glos na grupie, ze mozna, ale raczej wydaje
    >sie, ze nie jest to trywialne dokonac skutecznej rezygnacji).

    Chyba nie jest to takie proste, bo jak dziś zadzwoniłem i
    powiedziałem, że 7,8% rocznie uważam za przesadę, to pani która ze mną
    rozmawiała (i wniosek wczoraj przyjęła) nawet się nie zająknęła, że
    mógłbym jednak tego uniknąć.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 25. Data: 2006-04-21 21:47:19

    Dlatego w swoim poprzednim poscie zaznaczylem wyraznie, ze chodzi
    mi o kk Citibanku Z pakietem bezpieczenstwa.