  • 1. Data: 2006-04-20 08:13:50
    Temat: RPP - kto na czele
    Od: "Jarek Kątnik" <j...@k...pl>

    Witam,

    kto stoi na czele RPP gdy wygasa kadencja Prezesa NBP?
    W art 9 ustawy o NBP jest napisane, że kadencja wygasa np. na wskutek
    śmierci (która ze swej natury może być nieoczekiwana). Kto wtedy go
    zastępuje? Czy na podstawie art 10 w/w ustawy można wnioskować, że
    robi to wiceprezes?

    pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2006-04-20 13:45:47
    Temat: Re: RPP - kto na czele
    Od: Krzysztof Kowalewski <K...@N...pl>

    Jarek Kątnik napisał(a):
> [...]
    > śmierci (która ze swej natury może być nieoczekiwana). Kto wtedy go
    > zastępuje? Czy na podstawie art 10 w/w ustawy można wnioskować, że

    Ja rozumiem, że można nie lubić Balcerowicza, ale bez przesady!!! ;)

    KK