  • 1. Data: 2006-04-19 18:09:22
    Temat: EUROKONTO
    Od: Adam <b...@a...pl>

    Witam,

    W EUROKONCIE jest warunek, żeby comiesięcznie wpłacać na konto kwotę
    przynajmniej 500 PLN. Czy jest tu ukryty jakiś haczyk? Co będzie jak
    posiadacz takiego konta nie będzie mógł go zasilać comiesięcznie taką
    kwotą? Bo po coś w końcu tak mają i jakiś cel w tym jest, tylko jaki?

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2006-04-20 01:29:16
    Temat: Re: EUROKONTO
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adam wrote:
> [...]
    > posiadacz takiego konta nie będzie mógł go zasilać comiesięcznie taką
    > kwotą? Bo po coś w końcu tak mają i jakiś cel w tym jest, tylko jaki?

    za cholerę nie wiem po co to mają, bo do niczego nie jest to potrzebne i
    do niczego im nie służy.
    Chyba, jak dobra wymówka do rozpatrzenia negatywnie wniosków o pozyczkę,
    kartę kredytową i czegoś tam jeszcze.
    Wpisz te 500 zł i w ogóle się nie przejmuj.

  • 3. Data: 2006-04-20 06:31:53
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Adam porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > posiadacz takiego konta nie będzie mógł go zasilać comiesięcznie taką
    > kwotą? Bo po coś w końcu tak mają i jakiś cel w tym jest, tylko jaki?
    Moje eurokonto w pekao sa bylo zasilane regularnie przez pierwsze dwa
    lata... pozniej samowolnie sobie zmniejszylem kwote do 300zl... a od
    jakis 3 lat ma wplywy rzedy 50zl/m-c... i nikt sie nie przyczepil.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-04-20 11:20:22
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Thu, 20 Apr 2006 08:31:53 +0200 badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    wrote:

> [...]
    > lata... pozniej samowolnie sobie zmniejszylem kwote do 300zl... a od
    > jakis 3 lat ma wplywy rzedy 50zl/m-c... i nikt sie nie przyczepil.

    bo ta pani co to sprawdza do twojego konta jeszcze nie doszła ;->

  • 5. Data: 2006-04-20 12:58:26
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu anonim porozsypywal nastepujace haczki:
    > bo ta pani co to sprawdza do twojego konta jeszcze nie doszła ;->
    Mozliwe... ale te 3 lata to troche jest... zwlaszcza ze w miedzy czasie
    podpisywalem umowe o karte maestro czy robilem symulacje w sprawie
    kredytu (i przyznalem sie do posiadania konta, podalem nr r-nku)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-04-20 13:33:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    anonim wrote:
    > on Thu, 20 Apr 2006 08:31:53 +0200 badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    > bo ta pani co to sprawdza do twojego konta jeszcze nie doszła ;->

    to w takim razie strasznie wolno idzie, bo do mojego nie doszła przez 10
    lat.

  • 7. Data: 2006-04-20 20:42:39
    Od: "ullaaa" <a...@w...ce>

    A grupowicz Adam napisał:

> [...]
    > posiadacz takiego konta nie będzie mógł go zasilać comiesięcznie
    > taką kwotą? Bo po coś w końcu tak mają i jakiś cel w tym jest,

    To tylko taki myk, by ludzie coś tam zawsze na koncie mieli,
    przynajmniej na opłatę za konto. W moim eurokoncie studenckim chyba
    wymagane jest zasilanie 200zł/msc, a bywa u mnie z tym różnie. Raz
    jest znacznie więcej, raz nic. Założone było jedynie po to, by miało
    gdzie stypendium wpływać - przy otwieraniu pytałam jak to z tym jest,
    bo regularnie to me wpływy wtedy wynosiły 149zł/msc i kobitka
    powiedziała to, co napisałam w zdaniu pierwszym ;).

    --
    ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801