  • 1. Data: 2007-09-23 09:03:21
    Temat: LLOYDS w Anglii
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    mam pytanie czy majac konto classic w LLoydsie mozna pobierac gotowkw
    z bankomatow wszystkich bankow w Anglii bezplatnie?

    jak najtaniej zrobic przelew z tego banku na polskie konto?

  • 2. Data: 2007-09-23 10:31:48
    Temat: Re: LLOYDS w Anglii
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > mam pytanie czy majac konto classic w LLoydsie mozna pobierac gotowkw
    > z bankomatow wszystkich bankow w Anglii bezplatnie?

    tak.

  • 3. Data: 2007-09-23 15:11:45
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 23 Wrz, 11:31, "swen" <n...@n...com> wrote:

    > tak.

    jak najtaniej wykonac przelew z tego banku do polski

  • 4. Data: 2007-09-23 18:48:28
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > jak najtaniej wykonac przelew z tego banku do polski

    Nie wiem, nie robie przelewow do Polski.

  • 5. Data: 2007-09-29 15:56:52
    Od: "Al Gore" <1...@N...gazeta.pl>

    T...@g...com <T...@g...com> napisał(a):

    > jak najtaniej wykonac przelew z tego banku do polski

    mozesz zaplacic wyplacacjac z niektorych ale poinformowac cie powinny
    inforamcje na bankomacie oraz przed zatwierdzeniem transakcji zwykle prowizja
    do 2gbp

    co do przelewow to najlepiej LLoyds->moneybookers (ma konto w LLoyds TSB) ->
    bank w PL

  • 6. Data: 2007-09-30 09:07:41
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > mozesz zaplacic wyplacacjac z niektorych ale poinformowac cie powinny
    > inforamcje na bankomacie oraz przed zatwierdzeniem transakcji zwykle
    > prowizja
    > do 2gbp

    Nie czytasz dokladnie, on pyta o bankomaty innych bankow. A banki maja
    umowe, ze nie kasuja za kozystanie ze swoich bankomatow. To o czym ty
    piszesz to bankomaty firmy komercyjnej ustawiane glownie w sklepach czynnych
    do poznych godzin, stacjach benzynowych czy pubach. Bankomaty bankow nie
    pobieraja oplat.

  • 7. Data: 2007-09-30 20:50:58
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 30 Wrz, 11:07, "swen" <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > do poznych godzin, stacjach benzynowych czy pubach. Bankomaty bankow nie

    tak mnie chodzilo o to czyza korzystanie z bankomatow innych bankow
    bede ponosil prowizje?

    od transakcji w sklepach tez nie place prowizji rozumiem?

  • 8. Data: 2007-10-01 05:55:53
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > tak mnie chodzilo o to czyza korzystanie z bankomatow innych bankow
    > bede ponosil prowizje?
    >
    > od transakcji w sklepach tez nie place prowizji rozumiem?

    Oczywiscie, ze nie.
    W UK poza bankomatami nalezacymi do bankow sa tez prywatnej firmy bankomaty,
    jest ich zdecydowanie mniej, choc ilosc stale rosnie, jakpisalem glownie
    ustawiane sa w pub'ach, stacjach beznynowych lub w sklepach. W kazdym razie
    zawsze przed dokonaniem wyplaty czy innej tranzakcji musisz byc
    poinformowany o tym, ile bedzie to kosztowalo, nawet jak jest free to musi
    to pisac - ot takie prawo.
    Zasada jest taka:
    - konto jest darmowe
    - karta debetowa/kredytowa darmowa
    - czeki darmowe
    - wyplata/wplata gotowki/czeku darmowa
    Angole szanuja kazdego pena i nie bardzo usmiechalo by sie im jak by bank
    zacza kasowac tak jak w Polsce, wowczas ilosc depozytow w bankach zmalala by
    drastycznie bo oni nadal kochaja gotowke:)) z zupelnie innego powodu:))
    A na mieniu kart roznokolorowych im nie zalezy, wazne by dodatkowo nikt im
    kasy z kieszeni nie wyciagal.
    Dlatego mozna tu spotkac goscia dosc dobrze sytuowanego, ktory bedzie miec
    np. jedynie zwyklad debetowke i jakas jedna karte kredytowa.
    Pozdr.

  • 9. Data: 2007-10-01 20:00:35
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 1 Pa , 06:55, "swen" <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > Dlatego mozna tu spotkac goscia dosc dobrze sytuowanego, ktory bedzie miec
    > np. jedynie zwyklad debetowke i jakas jedna karte kredytowa.

    dzieki za info. dostalem wlasnie karte do konta classic w lloyds, jest
    wypuk a - Visa a pod nia napis debit, czy to jest karta o
    wlasciwosciach kredytowej tzn czy moge nia placic przez net.?

  • 10. Data: 2007-10-01 21:20:08
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > dzieki za info. dostalem wlasnie karte do konta classic w lloyds, jest
    > wypuk a - Visa a pod nia napis debit, czy to jest karta o
    > wlasciwosciach kredytowej tzn czy moge nia placic przez net.?

    To jest debetowa karta a wiec mozesz z niej korzystac wszedzie (net, sklepy,
    bankomaty, paypal ect.) kredytowa tym sie rozni, ze na kredytowej masz jakas
    pozyczke, debetowa to to ile masz na koncie. Kredytowke duzo trudniej dostac
    i tez jest darmowa.