  • 1. Data: 2007-09-22 22:08:19
    Temat: mBANK vs Volkswagen BANK dla firmy? Co lepsze?
    Od: l...@p...onet.pl

    Tak jak w temacie? Obroty nie za duże, przelew do ZUS, US, przelew na konto,
    kilka opłat (ok 5)... nie dużo pieniędzy na koncie.... co polecacie?

  • 2. Data: 2007-09-23 06:29:07
    Temat: Re: mBANK vs Volkswagen BANK dla firmy? Co lepsze?
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > kilka opłat (ok 5)... nie dużo pieniędzy na koncie.... co polecacie?

    Na grupie zanjdziesz moje szczegółowe ANALizy.
    Bottom linia jest że VW zawsze jest najlepszy

    JK

  • 3. Data: 2007-09-23 11:42:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    23 Sep 2007 00:08:19 +0200, w <2...@n...onet.pl>,
    l...@p...onet.pl napisał(-a):

    > Tak jak w temacie? Obroty nie za duże, przelew do ZUS, US, przelew na konto,
    > kilka opłat (ok 5)... nie dużo pieniędzy na koncie.... co polecacie?

    Tanszy będzie VW (36zł/rok).
    Założyć możesz oba, utrzymanie mbankowego jest bezpłatne.

  • 4. Data: 2007-09-23 12:06:31
    Od: "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    W wiadomości news:2eb2.000000c3.46f59252@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    > Tak jak w temacie? Obroty nie za duże, przelew do ZUS, US, przelew na
    > konto, kilka opłat (ok 5)... nie dużo pieniędzy na koncie.... co
    > polecacie?

    Przy tych założeniach mBank jest idealny.
    Co do VW-banku to nie wypowiadam się, bo do korzystania z jego usług
    całkowicie zniechęcił mnie grupowy troll nahalnie spamujący tę grupę,
    używający różnych nicków (najczęściej "j.kolina", a ostatnio "Karoll").

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2007-09-23 13:08:47
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Chris94 napisał(a):
    > Co do VW-banku to nie wypowiadam się, bo do korzystania z jego usług
    > całkowicie zniechęcił mnie grupowy troll nahalnie spamujący tę grupę,
    > używający różnych nicków (najczęściej "j.kolina", a ostatnio "Karoll").

    żartujesz, prawda? No po prostu nie wierzę, abyś korzystanie lub nie z
    jakiegoś banku uzależniał jedynie od zdania grupowego "trolla", w
    dodatku wiedząc, że taką rolę tutaj odgrywa.

    andy_nek

  • 6. Data: 2007-09-23 14:17:41
    Od: "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    W wiadomości news:46f664e4$1@news.home.net.pl, Andrzej Kłos
    <a...@w...pl> napisał:

    > żartujesz, prawda? No po prostu nie wierzę, abyś korzystanie lub nie z
    > jakiegoś banku uzależniał jedynie od zdania grupowego "trolla"

    Doświadczenie życiowe nauczyło mnie, że najbardziej intensywną i agresywną
    kampanię reklamową prowadzą te, firmy, których oferta jest najmniej
    korzystna dla klienta.
    Jeśli firma ma dobrą ofertę, to wystarczy ją przedstawić potencjalnemu
    klientowi, najlepiej na tle oferty konkurencji.

    > w dodatku wiedząc, że taką rolę tutaj odgrywa.

    Ja wiem jaką rolę na grupie odgrywa Kolina, ale autor wątku -
    prawdopodobnie już nie.
    I dlatego przyzwoitość nakazywała ostrzec go.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof