  • 1. Data: 2007-09-23 07:58:20
    Temat: KK w Mbanku
    Od: "piter" <p...@i...pl>

    Witam,
    Spóźniłem się o dwa dni z spłatą karty kredytowej mbanku. Spłaciłem już
    całą sumę, ale słyszałem że za spóźnienie dodatkowo płaci się karę. Miał
    już ktoś doświadczenia w mbanku w tym temacie?
    pzdr.

  • 2. Data: 2007-09-23 09:45:57
    Temat: Re: KK w Mbanku
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Sun, 23 Sep 2007 09:58:20 +0200
    "piter" <p...@i...pl> wrote:

> [...]
    > już całą sumę, ale słyszałem że za spóźnienie dodatkowo płaci się
    > karę. Miał już ktoś doświadczenia w mbanku w tym temacie?

    Zobacz do TOiP i policz ile będzie to Ciebie kosztować - odsetki plus
    jakaś kara za "brak spłaty minimalnej" różnie nazywana w różnych
    bankach.

    Xenocide

  • 3. Data: 2007-09-23 10:24:14
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Zobacz do TOiP i policz ile będzie to Ciebie kosztować - odsetki plus
    >jakaś kara za "brak spłaty minimalnej" różnie nazywana w różnych
    >bankach.

    prawnicy tu sie raczej spieraja czy w przypadku spoznienia mozna obciazac
    kara + odsetkami... albo jedno albo drugie - bylo kilka razy o tym w
    zielonej rzepie
    dlatego banki nazywaja to na wyciagu ODSETKI... ale trzeba przeliczyc czy
    same odsetki czy z dodatkowa oplata za spoznienie