  • 1. Data: 2007-09-23 08:51:41
    Temat: zmiana w menu Banku
    Od: p...@g...com

    zauważylście, że w mBanku w zakładce eKonto zniknęły opcje Polecenie
    zapłaty i mTransfer? Co ciekawe nadal są dla mBiznes konta. Czy
    zostały gdzieś przeniesione czy to jakiś błąd po przerwie technicznej?

    --
    plusz.pl

  • 2. Data: 2007-09-23 09:34:57
    Temat: Re: zmiana w menu Banku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2007 08:51:41 -0000,
    osoba podpisana: p...@g...com <p...@g...com>
    napisała:
    > zauważylście, że w mBanku w zakładce eKonto zniknęły opcje Polecenie
    > zapłaty i mTransfer? Co ciekawe nadal są dla mBiznes konta. Czy
    > zostały gdzieś przeniesione czy to jakiś błąd po przerwie technicznej?

    U mnie polecenie zapłaty jest.
    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 3. Data: 2007-09-23 12:45:13
    Od: "p...@g...com" <g...@p...com>

    On 23 Wrz, 11:34, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > U mnie polecenie zapłaty jest.

    masz konto wspólne czy indywidualne?

    ja mam wspólne - jestem głównym właścicielem
    może tutaj jest klucz

    jeśli do jutra się nie poprawi, zgłoszę mBankowi - wygląda na to, że
    coś jest nieprawidłowo

    jak już pisałem, dla mBiznes konta wyświetla się poprawnie.

    --
    plusz