  • 1. Data: 2003-12-18 23:23:10
    Temat: mBANK - nie działają przelewy do ERY !!! Jak zapłacić rachunek!!!
    Od: "BB" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Dostaję szału, ani metody płatności podpowiadane przez Erę, ani te podpowiadane
    przez mBANK w odpowidziach mailowych i czatowych - nie działają.

    Próbuję wysłać przelew na nr racunku zawierający w środku PLNCURR - efekt,
    zawsze odbija. Wysyłałem w poprzednim miesiącu 2 krotnie (za drugim poszło),
    teraz już 4 krotnie i wciąż nie mam efektu zapłaty za rachunek.

    A bank ten sam (rachunek na 1140 xxxx) natomiast żadna z podpowiadanych metod
    się nie sprawdza.
    Jak wy płacicie za ERĘ przez mBANK ? I z kim można rozmawiać, skoro infolinie
    są do d... !

    (ja już testowałem doklejanie brakujących cyferek z nagłówku, powtarzanie
    całego numeru konta w nagłówku, doklejania indetyfikatora - nr faktury zamiast
    dwóch ostatnich cyferek - nie mieszczących się w formularzu, opuszczanie
    literek (metoda od infolinii Ery) - i nic z tego nie zadziałało!!!!

    Pozdrawiam
    Zdruzgotany
    BB

  • 2. Data: 2003-12-19 09:03:57
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

> [...]
    > dwóch ostatnich cyferek - nie mieszczących się w formularzu, opuszczanie
    > literek (metoda od infolinii Ery) - i nic z tego nie zadziałało!!!!

    Moze nie na temat, ale ja place zleceniem stalym z KK, polecam placisz
    rachunak conajmniej kilkadziesiat dni pozniej, niemusisz sie przejmowac
    terminami platnosci....

    Fajas

  • 3. Data: 2003-12-19 10:38:22
    Od: "emil" <0...@b...pl>

    > Próbuję wysłać przelew na nr racunku zawierający w środku PLNCURR - efekt,
    > zawsze odbija. Wysyłałem w poprzednim miesiącu 2 krotnie (za drugim
    poszło),

    a czy wpisujesz caly numer rachunku?

    jesli sie nie miesci to nalezy go "zawinac" i reszte wpisac do nazwy
    odbiorcy
    a caly nr rachunku jeszcze raz wpisac w tytule przelewu

  • 4. Data: 2003-12-19 11:03:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik emil napisał:
> [...]
    > odbiorcy
    > a caly nr rachunku jeszcze raz wpisac w tytule przelewu

    O, ku*&^, ale kombinacje.

    Bartol

  • 5. Data: 2003-12-19 11:24:44
    Od: "BB" <b...@p...onet.pl>

    > jesli sie nie miesci to nalezy go "zawinac" i reszte wpisac do nazwy

    testowałem już i doklejanie reszty rachunki i powtórzenie całości w nagłówku,
    (zresztą pierwsza metoda polecana przez dezinfolinię mbanku!) i to nie
    działało.
    Dziś zastosowałem metodę nr 5 kasowanie drugiej i trzeciej kreski w nr konta,
    ciekawe czy to zadziała.
    Pozdr.
    BB

  • 6. Data: 2003-12-19 11:26:43
    Od: "BB" <b...@p...onet.pl>

    > Moze nie na temat, ale ja place zleceniem stalym z KK, polecam placisz
    > rachunak conajmniej kilkadziesiat dni pozniej, niemusisz sie przejmowac
    > terminami platnosci....

    Już zamówiłem formularze, gdyż nie stać mnie na już 14 dniowe testy jak wysłać
    rachunek :)
    Natomiast fajnie by było gdyby jednak działały standardowe metody.
    Pozdr BB

  • 7. Data: 2003-12-19 13:43:20
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    BB <b...@p...onet.pl>:

    > testowałem już i doklejanie reszty rachunki i powtórzenie całości w
    > nagłówku

    Co to jest ten nagłówek, o którym cały czas piszesz?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-12-19 15:46:52
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "BB" <b...@p...onet.pl> napisał:
    > Dostaję szału, ani metody płatności podpowiadane przez Erę, ani te
    podpowiadane
    > przez mBANK w odpowidziach mailowych i czatowych - nie działają.

    1. www.google.pl - było wiele razy:

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&threadm=b70dfh%243ac%241%40atlantis.news.tpi.
    pl&rnum=55&prev=/groups%3Fq%3Dpl.biznes.banki%2BBeni
    owa%26start%3D50%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe
    %3DUTF-8%26scoring%3Dd%26selm%3Db70dfh%25243ac%25241
    %2540atlantis.news.tpi.pl%26rnum%3D55

    2. Zamiast PLNCURR01 wpisz PLNC01 lub PC01
    3. dowiedz się o numer w formacie NRB. BRE od 15/12/2003 wprowadziło NRB !!!

  • 9. Data: 2003-12-20 18:48:00
    Od: Kuken <k...@k...pl>

    BB wrote:

    > Już zamówiłem formularze, gdyż nie stać mnie na już 14 dniowe testy jak
    > wysłać rachunek :)
    > Natomiast fajnie by było gdyby jednak działały standardowe metody.
    > Pozdr BB

    Po prostu omiń te literki. Ja się o tym dowiedziałem w Erze i stosuję to od
    ładnych kilkudziesięciu miesięcy.

    --
    KUK

  • 10. Data: 2003-12-20 19:54:34
    Od: "Gissbourne" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BB" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    poszło),
    > teraz już 4 krotnie i wciąż nie mam efektu zapłaty za rachunek.

    Niepotrzebnie dramatyzujesz :-)
    Wpisz nr (literki tez) bez myslnikow - ja tak robie i jest ok.

    Pozdrawiam
    Gissbourne