eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBANK - nie działają przelewy do ERY !!! Jak zapłacić rachunek!!! › mBANK - nie działają przelewy do ERY !!! Jak zapłacić rachunek!!!
    From: "BB" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBANK - nie działają przelewy do ERY !!! Jak zapłacić rachunek!!!
    Date: 19 Dec 2003 00:23:10 +0100

    Witam,

    Dostaję szału, ani metody płatności podpowiadane przez Erę, ani te podpowiadane
    przez mBANK w odpowidziach mailowych i czatowych - nie działają.

    Próbuję wysłać przelew na nr racunku zawierający w środku PLNCURR - efekt,
    zawsze odbija. Wysyłałem w poprzednim miesiącu 2 krotnie (za drugim poszło),
    teraz już 4 krotnie i wciąż nie mam efektu zapłaty za rachunek.

    A bank ten sam (rachunek na 1140 xxxx) natomiast żadna z podpowiadanych metod
    się nie sprawdza.
    Jak wy płacicie za ERĘ przez mBANK ? I z kim można rozmawiać, skoro infolinie
    są do d... !

    (ja już testowałem doklejanie brakujących cyferek z nagłówku, powtarzanie
    całego numeru konta w nagłówku, doklejania indetyfikatora - nr faktury zamiast
    dwóch ostatnich cyferek - nie mieszczących się w formularzu, opuszczanie
    literek (metoda od infolinii Ery) - i nic z tego nie zadziałało!!!!

    Pozdrawiam
    Zdruzgotany
    BB