  • 11. Data: 2003-12-29 10:36:10
    Temat: Re: mBANK - nie działają przelewy do ERY !!! Jak zapłacić rachunek!!!
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik BB b...@p...onet.pl ...

    > Dostaję szału, ani metody płatności podpowiadane przez Erę, ani te
    > podpowiadane przez mBANK w odpowidziach mailowych i czatowych - nie
    > działają.

    [...]
    i jeszcze jedno - ostatni rachunek przyszedł juz z kontem w nowym formacie
    więc nie bedzie problemów.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 12. Data: 2003-12-29 10:36:12
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik BB b...@p...onet.pl ...

    > Witam,
    >
    > Dostaję szału, ani metody płatności podpowiadane przez Erę, ani te
    > podpowiadane przez mBANK w odpowidziach mailowych i czatowych - nie
    > działają.

    [...]

    płacę za erę dla 4 osób (telefony kupowane w różnych okresach więc pewnie i
    rachunki w różnych numeracjach) i jeszcze nigdy nie miałem problemu z
    odrzuceniem. Kiedyś płacąc za kumpelęrzeczywiście rachunek był za długi,
    pamiętam ze samą koncówke ucialem i wpisalem w tytul przelewu - przeszło
    bez problemu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.