  • 1. Data: 2003-12-18 20:24:54
    Temat: lokata dolarowa
    Od: "P.Sperling" <s...@g...pl>

    Przede wszystkim serdeczne dzieki wszystkim ktorzy radzili mi jak ulokowac
    zlotowki (lokata 3 mies., pare postow nizej). Koniec koncow okazalo sie ze
    po rozmowie z urzedniczkami z Reiffeisena moge zalozyc lokate bez RORu,
    jedyna roznica pomiedzy ta jaka ja zalozylem a wlascielami RORu jest to ze
    moja lokata nie bedzie odnawiana automatycznie, co i tak nie ma znaczenia
    gdyz lokata ma charakter jednorazowy, gora do czerwca-lipca. Szczegolne
    dzieki dla pana Macierzynskiego, a moze juz doktora Macierzynskiego:-), bo
    przez ostatnie pare miesiecy nie sledzilem grupy:-/.

    Mam jeszcze jedno pytanie - a jaki bank bylby najlepszy jesli chcialbym
    zrobic analogiczna lokate tylko w dolarach? Chodzi mi o 3 miesiace,
    najlepiej oprocentowanie stale, choc jesli zmienne to tez nie bedzie
    problemu. Chodzi o to aby nie trzymac w skarpecie. Bylem dzis w Deutsche
    Banku i zrazono mnie tam niekompetencja :-(. Pare prostych pytan a personel
    juz sie wykladal - a nie pytalem o bitwe pod Gaugamela czy ciezar wlasciwy
    plutonu. Moze wiec cos innego?

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

  • 2. Data: 2003-12-18 20:31:34
    Temat: Re: lokata dolarowa
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@4...net,
    P.Sperling s...@g...pl:

> [...]
    > chcialbym zrobic analogiczna lokate tylko w dolarach? Chodzi mi o 3
    > miesiace, najlepiej oprocentowanie stale, choc jesli zmienne to tez

    Pare tygodni temu robilem rozeznanie i na EUR na 3m. najlepsze bylo Multi a
    na GBP Kredyt Bank. Niestety USD nie sprawdzalem, ale proponowalbym
    sprawdzic te dwa banki.

    --
    Robert