  • 1. Data: 2003-12-18 19:58:57
    Temat: Opłaty za kredyt odnawialny w mbanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Jakie są opłaty za kredyt odnawialny w mBanku?
    Otóż należę do "wąskiej, specjalnie wybranej grupy Klientów", którym
    zaproponowano kredyt odnawialny?

    Na stronach mBanku znalazłem coś takiego co mnie może dotyczyć:
    1) 1% za udzielenie kredytu (1%), min 50zł
    2) 1% za odnowienie kredytu (tzn. co ile będą mi go "odnawiać" i kasowac za
    to?)
    3) Opłata za dostarczenie dokumentacji kredytowej przez kuriera - 50zł

    Co z tego będzie mnie dotyczyć?

  • 2. Data: 2003-12-19 07:49:05
    Temat: Re: Opłaty za kredyt odnawialny w mbanku
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >Jakie są opłaty za kredyt odnawialny w mBanku?

    Takie jakie są ujęte w toip.

    >Otóż należę do "wąskiej, specjalnie wybranej grupy Klientów", którym
    >zaproponowano kredyt odnawialny?

    ROTFL

    >Na stronach mBanku znalazłem coś takiego co mnie może dotyczyć:

    Nie "może dotyczyć", ale "dotyczy", o ile zdecydujesz się na kredyt.

> [...]
    >to?)
    >3) Opłata za dostarczenie dokumentacji kredytowej przez kuriera - 50zł

    Kredyt "odnawiany" jest co rok.

    >Co z tego będzie mnie dotyczyć?

    Wszystko. Czyżbyś uwierzył w marketingową ściemę o "wąskiej, specjalnie
    wybranej grupy Klientów" ;-)))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-12-19 09:37:10
    Od: "LUZYTA" <l...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > ROTFL

    Glenn, bardzo Cię to bawi, że są czasami przygotowywane oferty dla wąskiej
    grupy klientów?
    Z kredytem odnawialnym miała być taka akcja, że wybrani mieli otrzymać na
    uproszczonych zasadach okreslony limit, od początku oprocentowany na 12,5%.
    Ale nie bardzo to ruszyło.

    > Kredyt "odnawiany" jest co rok.

    > Wszystko.

    Nie wszytko. Opłata 50 zł za kuriera jest pobierana tylko w przypadku
    ponownej wizyty kuriera, gdyby wymagane były dodatkowe dokumenty, etc.

  • 4. Data: 2003-12-19 09:43:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > Z kredytem odnawialnym miała być taka akcja, że wybrani mieli otrzymać na
    > uproszczonych zasadach okreslony limit, od początku oprocentowany na

    Uhmm - bardzo mnie to bawi ;-))) Jeszcze bardziej bawi mnie, jak się ludzie
    ładnie nabierają na "promocje", "wyjątkowe okazje", oferty skierowane do
    "wąskiej, specjalnie wybranej grupy Klientów" itp. Taka już moja specyfika
    ;-)))

    A tu dzięki za korektę.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-12-19 09:50:18
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    Co z tego będzie mnie dotyczyć?

    Na początek 1% nie mniej niż 50zł, w tym wliczona wizyta kuriera (te 50zł).
    Co rok 1% za odnowienie.
    Na Twoje życzenie, np. w wnioskujesz o zmianę limitu - 50zł za wizytę
    kuriera.

    Pozdrawiam
    Roebrt Wicik

  • 6. Data: 2003-12-19 10:58:50
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Glenn wrote:

    > Wszystko. Czyżbyś uwierzył w marketingową ściemę o "wąskiej,
    > specjalnie wybranej grupy Klientów" ;-)))) ?

    Nie, 50 zl placi sie, jesli podczas 1. wizyta kurier nie zalatwil
    wszystkiego
    z winy wnioskujacego.

    --
    Pete
    m...@b...com

  • 7. Data: 2003-12-19 12:34:28
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Nie, 50 zl placi sie, jesli podczas 1. wizyta kurier nie zalatwil
    > wszystkiego
    > z winy wnioskujacego.

    nie ma tak zle - gdy nie ma sie wszystkich dokumentow, to wysyla sie je
    potem poczta i tyle, wizyta kuriera polega na podpisaniu wielostronicowego
    dokumentu w 3 egz i tyle

  • 8. Data: 2003-12-19 18:10:22
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 19 Dec 2003 08:49:05 +0100, w <bruakm$58m$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@g...pl> napisał(-a):

    > Takie jakie są ujęte w toip.

    Co Ty nie powiesz :P.

    > ROTFL

    Ja tylko przepisałem :].

    > Nie "może dotyczyć", ale "dotyczy", o ile zdecydujesz się na kredyt.

    Czyli teza końcowa --> "może dotyczyć". Brawa za spostrzegawczość :P.

    > Kredyt "odnawiany" jest co rok.

    Aha, no to ja podziękować :).

    > Wszystko. Czyżbyś uwierzył w marketingową ściemę o "wąskiej, specjalnie
    > wybranej grupy Klientów" ;-)))) ?

    Nie :) Ale sądząc po wysokości limitu, to tym razem faktycznie do takiej należę
    :PPP.

  • 9. Data: 2003-12-19 18:12:04
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 19 Dec 2003 10:50:18 +0100, w <bruhkt$8ui$1@news.onet.pl>, "Robert Wicik"
    <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Co rok 1% za odnowienie.
    > Na Twoje życzenie, np. w wnioskujesz o zmianę limitu - 50zł za wizytę

    Dzięki za odpowiedź. A więc jednak nie skorzystam :).