  • 1. Data: 2003-12-18 19:27:15
    Temat: Euronet i nomianły banknotów
    Od: ...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    Od czasu do czasu na grupie dyskusyjnej można "dostrzec" wątki dotyczące
    barku możliwości wypłaty z sieci bankomatów Euronet banknotów poniżej 50,00
    pln , czyli 20 i 10.

    Chciałem przypomnieć, że Euronet przez krótki okres wypłacał w nominałach
    20,00 pln a w części maszyn nawet 10,00 pln.

    To było bodajże w 1998 roku, wypłacałem takie nominały m. inn. na dw PKP w
    Katowicach i GCH w Gliwicach (ten bankomat już nie istnieje).

    Marcin

  • 2. Data: 2003-12-18 21:15:12
    Temat: Re: Euronet i nomianły banknotów
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "MARCIN Kubiczek" <...@e...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Chciałem przypomnieć, że Euronet przez krótki okres wypłacał w nominałach
    > 20,00 pln a w części maszyn nawet 10,00 pln.

    Masz rację.
    Nie rozumiem jednak zbytnio intencji, które przyświecały napisaniu tego
    posta. :-)

    > To było bodajże w 1998 roku, wypłacałem takie nominały m. inn. na dw PKP w
    > Katowicach i GCH w Gliwicach (ten bankomat już nie istnieje).

    Taaaa, znikające euronety to jest the best!! :-)

    Z tą siecią nie można być pewnym tego, gdzie jutro będzie stał bankomat,
    który dziś wypłacał nam pieniądze. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-12-18 21:31:29
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Z tą siecią nie można być pewnym tego, gdzie jutro będzie stał bankomat,
    > który dziś wypłacał nam pieniądze. :-)

    Podejmuję się zgadywać - w nowym centrum handlowym?

  • 4. Data: 2003-12-20 12:08:56
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Z tą siecią nie można być pewnym tego, gdzie jutro będzie stał bankomat,
    >który dziś wypłacał nam pieniądze. :-)

    Gorsze jest to, że w tej sieci nie można być coraz częściej pewnym czy
    bankomat wypłaci pieniądze. Ostatnio coraz częściej zdarza mi się, że w Tesco
    na Kabatach w Warszawie żaden z dwóch bankomatów Euronetu nie wypłaca
    pieniedzy. Pojawia się zawsze napis, że bankomat ma kłopot z podajnikiem, albo
    że transakcja nie może być zrealizowana. Zastanawiam się nawet, czy nie
    założyć na tym forum wątku: pamiętnik użytkownika Euronetu. Podawałbym w nim
    daty i godziny nieudanych operacji, może to skłoniłoby pracowników Euronetu do
    jakiegoś działania, bo pewnie czytają to forum.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl