  • 1. Data: 2007-09-19 19:58:34
    Temat: mBANK firma
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam. Dzisiaj dostałem reklamę do ręki.

    mBANK firma,
    0 zł za otwarcie, 0zł za prwoadzenie
    0 zł za przelewy US i ZUS

    kruczek to chyba 0,00% oprocentowania na rachunku...

    co myślicie o takim koncie? czy są jeszcze jakieś kruczki?
    Jak z wypłatami w mBANKU?

  • 2. Data: 2007-09-19 20:21:44
    Temat: Re: mBANK firma
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Witam. Dzisiaj dostałem reklamę do ręki.
    >
    > mBANK firma,
    > 0 zł za otwarcie, 0zł za prwoadzenie
    > 0 zł za przelewy US i ZUS
    1 zł za przelew

    > kruczek to chyba 0,00% oprocentowania na rachunku...

    i tak ma być, ile razy drukowałem wyciąg z rachunku
    (dla księgowej) o wartości odsetek 0,01 (jeden ku..wa grosz)
    w Inteligo. A spróbuj tego grosza nie zaksięgować i niech to
    zauważą podczas kontroli

    Od lokat są inne konta chociażby eMax lub jakieś lokaty dynamiczne
    ale to już przy sporo większych kwotach.

  • 3. Data: 2007-09-19 21:13:53
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 19 Sep 2007 21:58:34 +0200, l...@p...onet.pl wrote:

    >kruczek to chyba 0,00% oprocentowania na rachunku...

    to też, ale do tego 1 zł za inne przelewy i trudności w uzyskaniu
    czegokolwiek papierowego.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2007-09-19 21:16:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mBANK firma,

    A nie mBiznes konto?

    > 0 zł za otwarcie, 0zł za prwoadzenie
    > 0 zł za przelewy US i ZUS
    >
    > kruczek to chyba 0,00% oprocentowania na rachunku...

    Co za kruczek? - jak chcesz miec %% zakladasz dodatkowo mBiznes maxa i tam
    trzymasz kase (badz od razu mBiznes maxa podajesz Klientom). Przelewy
    pomiedzy maxem a mbiznes kontem sa darmowe (kiedys nie byly).

    > co myślicie o takim koncie? czy są jeszcze jakieś kruczki?
    > Jak z wypłatami w mBANKU?

    Bez mniejszych problemow i tylko za zlotowke, o ile otworzysz sobie jeszcze
    eKonto. Wowczas z mBiznes konta przelewasz na ekonto za zlotowke, a z ekonta
    za darmo z bankomatu (Euronet, BZWBK, Cash4u i cos tam jeszcze).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-09-19 21:21:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > to też, ale do tego 1 zł za inne przelewy i trudności w uzyskaniu
    > czegokolwiek papierowego.

    Za (prawie) WSZYSTKIE przelewy - a nie tylko "inne" :)
    Darmowe sa tylko przelewy na inne rachunki firmowe (takze cudze mBiznes
    konto i mBiznes max) prowadzone w mBanku :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2007-09-19 22:26:29
    Od: l...@p...onet.pl

    A gdzie tak nie jest?

  • 7. Data: 2007-09-19 23:03:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    quwert <q...@x...gazeta.pl> writes:

    > i tak ma być, ile razy drukowałem wyciąg z rachunku
    > (dla księgowej) o wartości odsetek 0,01 (jeden ku..wa grosz)
    > w Inteligo. A spróbuj tego grosza nie zaksięgować i niech to
    > zauważą podczas kontroli

    Nic nie bedzie, w uprzejmych slowach zwracasz im uwage ze to ponizej
    progu 0,5% przychodow czy ile to tam jest.

    Albo i nie zwracasz jak masz ochote i pieniadze na widowiska.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2007-09-20 07:38:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 22:21:44 +0200, quwert napisał(a):

    > i tak ma być, ile razy drukowałem wyciąg z rachunku
    > (dla księgowej) o wartości odsetek 0,01 (jeden ku..wa grosz)
    > w Inteligo. A spróbuj tego grosza nie zaksięgować i niech to
    > zauważą podczas kontroli

    A najciekawiej jest jeśli biuro rachunkowe bierze N zł za księgowanie
    każdej operacji.....

  • 9. Data: 2007-09-20 08:34:46
    Od: l...@p...onet.pl

    A ciekawe dlaczego w zestawieniu wychodzi im, że roczna obsługa konta wynosi
    270zł (niby najtaniej)- ciekawe dlaczego nie 0 zł?

  • 10. Data: 2007-09-20 09:07:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Moze uwzgledniaja iles tam przelewow, moze tez uwzglednili karte do rachunku
    (ktorej nie musisz brac), moze uwzglednili koszty polaczen z mLinia (z ktora
    nie musisz sie laczyc, a jesli juz to mozesz korzystajac z ryczaltowych
    planow telefonicznych). Nie wiem. Mnie tez kosztuje to konto iles tam zl, bo
    jednak czasem na ekonto potrzebuje przelac kase. Natomiast wiem, ze w wielu
    innych bankach zaplacilbym znacznie wiecej (chociazby i za glupie przelewy
    do ZUS czy US, ktore w mBanku mam calkowicie za darmo!)

    Pozdrawiam
    SDD