  • 1. Data: 2002-11-30 07:55:20
    Temat: lukas - zrywanie lokaty
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Proba zerwania lokaty konczy sie u mnie komunikatem
    "Bad request
    Your browser sent a query this server could not understand. "
    zaraz po podaniu klucza.

    Mieliscie cos takiego ? Sprawdzalem w IE i w NC
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 2. Data: 2002-11-30 08:12:04
    Temat: Re: lukas - zrywanie lokaty
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:5lrguu4a8jthh3g8bcj49k6vmar02crdga@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:
> [...]
    > Your browser sent a query this server could not understand. "
    > zaraz po podaniu klucza.
    >
    > Mieliscie cos takiego ? Sprawdzalem w IE i w NC

    Bedzie Ci ciezko zebrac dane, bo grupowicze zapewne nieczesto zrywaja lokaty
    Lukasa, poniewaz na ogol nie za bardzo sie to oplaca.

    Ja zrywalem raz w IE5 bez problemu.
    Moj tata zrywal w Netsc 4.76 tez bez problemu.
    Ale to bylo z rok temu.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-11-30 10:11:28
    Od: m@rkop <m...@p...pl>

    On Sat, 30 Nov 2002 08:55:20 +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    Witam.

> [...]
    > Your browser sent a query this server could not understand. "
    > zaraz po podaniu klucza.

    > Mieliscie cos takiego ? Sprawdzalem w IE i w NC

    Ja zrywałem tydzien temu przez Opere 6.05 bez zadnych problemow.

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 4. Data: 2002-11-30 12:43:07
    Od: s...@p...onet.pl

    > Mieliscie cos takiego ? Sprawdzalem  w IE :

    Włącz SSl 3.0. i TLS 1.0 w zaawansowanych/zabezpieczenia.

    Powinno pomóc.

    cześć

  • 5. Data: 2002-12-01 12:28:36
    Od: "chriso" <c...@n...interia.pl>

    > Mieliscie cos takiego ? Sprawdzalem w IE i w NC

    ja probowalem 29 splacic VC w lukasie z konta tez w lukasie
    i co? dostalem 404 po nacisnieciu guzika zatwierdz, czy jak on sie tam
    nazywa
    trzeba bylo robic przelew przez telefon, pani o zadnej awarii nic nie
    wiedziala

  • 6. Data: 2002-12-01 13:01:12
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ascvd8$t3s$1@absinth.dialog.net.pl, chriso wrote:

    > ja probowalem 29 splacic VC w lukasie z konta tez w lukasie
    > i co? dostalem 404 po nacisnieciu guzika zatwierdz, czy jak on sie tam
    > nazywa

    Dzisiaj doswiadczylem tego przy edycji zlecenia. Pomoglo wlaczenie innego
    proxy w przegladarce (zapewne pomogloby wylaczenie proxy providera, ale to
    trwa do 10 minut, wiec tak bylo prosciej).

    --
    Robert