  • 1. Data: 2002-11-29 21:35:30
    Temat: Aqaurius - zgłosisz sugestię - oddzonią (tylko po co?)
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    W rozmowie z pracownicą multilinii zgłosiłem kilka sugestii. Usłyszałem
    standardową (i - jak mniemałem - nic nieznaczącą) formułkę, że moje sugestie
    zostana przekazane dalej.

    Aż tu niespodzianka - po kilku dniach oddzwoniła do mnie inna pracownica
    banku i zaprezentowała odpowedź banku na moje sugestie. Zrobiło to na mnie
    pozytywne wrażenie.

    Niestety widać, nie wszystko jest do końca dopracowane, ponieważ owa pani
    średnio zna ofertę banku i średnio zna się na kartach - najpierw próbowała
    mnie przekonać do tego, iż Visa Clasic Multi jest płaska... potem jeszcze
    twardo obstawała przy tezie, iż w/g banku większość merchandów autoryzuje
    transakcje kartami wypukłymi za pomocą PINu.

    I tak oto pierwsze, pozytywne wrażenie diabli wzięli.

  • 2. Data: 2002-11-29 23:02:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

    > W rozmowie z pracownicą multilinii zgłosiłem kilka sugestii. Usłyszałem
    > standardową (i - jak mniemałem - nic nieznaczącą) formułkę, że moje
    sugestie
    > zostana przekazane dalej.

    W inteligo masz to w standardzie. :-)

    Zgłaszasz uwagi i sugestie konsultantowi, które on zapisuje. Następnie bank
    oddzwania lub odpisuje mailem. Podobnie z wysyłanymi mailami.
    I rozmawia się z osobami, które naprawdę wiedzą o co chodzi. Zresztą kilka
    moich sugestii [i pewnie nie tylko moich] zostało wdrożonych do nowego
    serwisu WWW.

    Niestety rzadko gdzie można spotkać takie zainteresowanie sugestiami i
    uwagami...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara