  • 1. Data: 2002-11-29 22:04:12
    Temat: Brak podpisu na slipie - pytanie
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Dzisiaj płaciłem za bilet w kasie PKP kartą i pani (chyba przez nieuwagę)
    nie chciała ode mnie podpisu na slipie, tylkood razu przypięła go do pliku
    innych, oddając mi jednocześnie kartę (VC) i 2-go slipa dla mnie.

    No i co właściwie z tym fantem zrobić? Czy ta tranzakscja zostanie uznana
    przez bank?
    A może "olać" sprawę, bo w końcu to nie ja zawiniłem???

    Dzięki za pomoc

    J.

  • 2. Data: 2002-11-29 22:15:55
    Temat: Re: Brak podpisu na slipie - pytanie
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:as8o73$kd5$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, JOHNNY wrote:
> [...]
    > uznana przez bank?
    > A może "olać" sprawę, bo w końcu to nie ja zawiniłem???

    Jesli nie bedziesz reklamowal transakcji, to transakcja zostanie normalnie
    rozliczona.
    Ty nie masz problemu.
    Problem mialby PKP, gdybys reklamowal, ze nie autoryzowales tej transakcji.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-11-30 07:03:13
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    > Problem mialby PKP, gdybys reklamowal, ze nie autoryzowales tej
    transakcji.

    problem miala by pani kasjerka, a nie pkp jako firma, pisze to na wypadek
    gdyby komus przyszla do glowy odmowa tranzakcji ( i mam nadzieje ze tego nie
    zrobi) bo to ona pomylila sie pewnie ze zmeczenia i pominela ten punkt w
    operacjach.

  • 4. Data: 2002-11-30 09:47:30
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

> [...]
    nie
    > zrobi) bo to ona pomylila sie pewnie ze zmeczenia i pominela ten punkt w

    Nie no, jasne, że nie będę odmawiał tej tranzakcji i nie będę robił
    problemów miłej zresztą pani w kasie.
    Tak tylko chciałem wiedzieć, czego się spodziewać.

    Dzięki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam - J.

  • 5. Data: 2002-11-30 15:03:31
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    JOHNNY <j...@g...pl> wrote:

    > No i co właściwie z tym fantem zrobić? Czy ta tranzakscja zostanie uznana
    > przez bank?

    Zostanie, o ile nie zareklamujesz.

    > A może "olać" sprawę, bo w końcu to nie ja zawiniłem???

    Olać.

    --