  • 1. Data: 2002-11-29 22:17:40
    Temat: Emax Lokata...co dalej ?
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam
    Równo rok temu zalorzylem Emax Lokate(anty belkowa) na 2 lata w kwocie 5000 zl.
    Jednak zastanawiam sie czy nadal trzymac nastepny rok te kase, czy nie lepiej
    ja przerwac i zaplacic te belkowe liczac od marca i zainwestowc w cos innego ?
    Czy warto jest uciekac od tego belkowego ? Czy fundusz inwestycyjny nie dalby
    mi wiecej tych procentow razem z podatkiem ?
    Czy znacie lepsza forme oszczedzania dajaca w miare dobry i pewny zysk ?

    Wiem ze chodzi o niewielka kwote, jednak chcialbym poznac wasze zdanie.
    Co dalej ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-11-30 07:31:44
    Temat: Re: Emax Lokata...co dalej ?
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

> [...]
    dalby
    > mi wiecej tych procentow razem z podatkiem ?

    ja kilka dni temu liczylem (dosc pobieznie) - ale nie wiem czy ktos mnie
    skontrowal - bo nie sledze wszystkich watkow
    wyszlo mi, ze (teoretyzujac przyszle oprocentowanie) oplaca sie zerwac
    raczej lokate 3 letnia i dluzsza, przy lokacie 2 letniej - to sam sobie
    musisz policzyc i poteoretyzowac czy sa szanse
    Jak wiesz, wszystko zalezy od tego jakie dasz sobie zalozenia przyszlych %
    zwrotu.
    na pocieszenie powiem Ci, ze w kazdej z wymienionych opcji wyjdziesz lepiej
    niz ci, co teraz szturmowali kasy pkosa kupujac ich super obligacje
    antybelkowe.
    ps
    ja bym nie zrywal 2 latki, ale juz 3 latke chyba tak.

  • 3. Data: 2002-11-30 15:32:54
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > antybelkowe.
    > ps
    > ja bym nie zrywal 2 latki, ale juz 3 latke chyba tak.

    Dzieki za informacje.
    Piotr

  • 4. Data: 2002-11-30 15:41:52
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.000000e0.3de8da25@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Dzieki za informacje.

    W uzupelnieniu dodam od siebie, że ja bym nie zrywał również 3-latki,
    zwłaszcza ze akcentowales "pewny" zysk. Przypomne, ze eMax Lokata ma
    zagwarantowaną stopę oprocentowania nie mniejszą niż eMax.

    --
    Robert