  • 1. Data: 2002-11-29 20:09:39
    Temat: Polaczyli mi 2 konta Bz + wbk ?
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Mialem konto w BZ.... lezy odlogiem od roku (mam 6zl). Pozniej otwarlem w
    WBK bo mieli dostep via internet, dzis sie loguje do WBK-BZ a tutaj widze
    podlaczyli mi to konto stare z BZ z owymi 6zl.

    Moge teraz robic przelewy tokenem wydanym do wbk (tego starego wbk...) itp?

    Nie czytalem korespondencji z banku wiec pytam :)

    sorki za take olewanie sprawy ;)

    oba konta studenckie !

    pozdr

    i zyczye $$$$ na koncie ;)

  • 2. Data: 2002-11-29 20:38:53
    Temat: Re: Polaczyli mi 2 konta Bz + wbk ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>
    napisał w wiadomości
    > Mialem konto w BZ.... lezy odlogiem od roku
    (mam 6zl).

    Jaki numer ma to konto ?

    > Pozniej otwarlem w
    > WBK bo mieli dostep via internet,

    A jaki ma to konto ?

    > dzis sie loguje do WBK-BZ a tutaj widze
    > podlaczyli mi to konto stare z BZ z owymi 6zl.

    A na jaki numer konta sie zalogowałeś ?

    IMO, pewnie zlikwidowali Ci konto w BZ i kasę
    przenieśli do tego co miałeś w WBK (niejako
    połączyli) a wynika to z integracji systemu i
    wprowadzenia nowego softu wspólnego dla BZ i WBK

    > Moge teraz robic przelewy tokenem wydanym do wbk
    (tego starego wbk...) itp?

    IMO, jak najbardziej tak wszak to teraz BZWBK ;)
    no i przypuszczam że to dawne konto z WBK masz
    zostawione.

    > i zyczye $$$$ na koncie ;)

    Wzajemnie ;)

    Pozdr.
    Sark

  • 3. Data: 2002-12-01 21:02:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 29 Nov 2002 21:09:39 +0100, "krzys_iek"
    <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> wrote:

> [...]
    >podlaczyli mi to konto stare z BZ z owymi 6zl.
    >
    >Moge teraz robic przelewy tokenem wydanym do wbk (tego starego wbk...) itp?

    Ja ciagle mam dwa konta w BZWBK (tez studenckie).
    Kiedys podlaczyli mi drugie z BZ pod NIK z WBK i jak sie logujac sie w
    inecie widze obydwa konta.
    W trakacie ostatniej (pierwszej chyba od roku) wizyty w BZWBK pani
    najpierw sie zdziwila, ze mam dwa takie same konta a po wyjasnieniu
    skad to powiedziala, zebym jedno zamknal.
    Na pytanie dlaczego nic sensownego nie powiedziala wiec z ciekawosci
    zostawie wszytko tak jak jest :-).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 4. Data: 2002-12-02 14:07:58
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

> [...]
    > skad to powiedziala, zebym jedno zamknal.
    > Na pytanie dlaczego nic sensownego nie powiedziala wiec z ciekawosci

    no to masz jak ja ;-)

    no coz mialem zamknac to chyba zamkne i tak ;)