  • 1. Data: 2002-11-30 08:06:02
    Temat: zastrzezenie karty i telepekao
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Zastrzeglem Eurokarte telefonicznie w CKC Pekao i kazali to
    poiwierdzic w oddziale lub poczta wewnetrzna.
    Wyslalem potwierdzenie i dyspozycje wydania nowej karty poczta
    podpisana wskazaniem tokena przez telepekao a oni uparcie odsylaja
    mnie do oddzialu.
    "Uprzejmie informujemy, że zgodnie z procedurami CKC-Centrum Kart,
    klient musi dokonać potwierdzenia zastrzeżenia karty charge w formie
    papierowej wplacówce tradycyjnej."

    Spotkaiscie sie z tym? Jakos teraz wyjatkowo nie mam czasu na
    odwiedzenieo placowki w godziach jej otwarcia.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 2. Data: 2002-11-30 11:29:34
    Temat: Re: zastrzezenie karty i telepekao
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > papierowej wplacówce tradycyjnej."
    >
    > Spotkaiscie sie z tym? Jakos teraz wyjatkowo nie mam czasu na
    > odwiedzenieo placowki w godziach jej otwarcia.

    Witam
    Taki stary p.b.b.-owiec a ze zwyklytm pekao nie potrafi sobie poradzic :-).
    Jak ja kiedys zamykalem rachunek w telepekao24 to zadalem pytanie w stylu -
    a który punkt regulaminu mnie do tego zobowiązuje?

    Pozdr
    Mariusz Jakimiuk

  • 3. Data: 2002-11-30 11:53:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 30 Nov 2002 12:29:34 +0100, "MariuszJ"
    <m...@d...pl> wrote:

> [...]
    >Jak ja kiedys zamykalem rachunek w telepekao24 to zadalem pytanie w stylu -
    >a który punkt regulaminu mnie do tego zobowiązuje?

    A ktory punkt regulaminu ich zobowiazuje do przyjecia tej dyspozycji
    poczta wewnetrzna ? :-)

  • 4. Data: 2002-11-30 12:05:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    <m...@d...pl> wrote:

> [...]
    >Jak ja kiedys zamykalem rachunek w telepekao24 to zadalem pytanie w stylu -
    >a który punkt regulaminu mnie do tego zobowiązuje?

    A ten ;(

    REGULAMIN
    EUROKARTA oraz karta VISA CONCERTO

    § 26.1[...].

    4. Telefoniczne zgłoszenie utraty karty lub ujawnienia PIN należy
    potwierdzić pisemnie w ciągu 7 dni w jednostce Banku prowadzącej
    EUROKONTO.

    http://www.pekao.com.pl/ewww2s4.xml?/sid=62/700116-5
    09996-78174

    Trzeba bedzie sie jednak przejsc :(.

    BTW, po ostatniej reklmacji (nieotrzymalem wzoru oswiadczenia o
    odstapieniu od umowy KK Partner) Pani Dyrektor oddzialu zaprosila mnie
    na mila rozmowa i odebralem wygodny portfel :).
    Mile zaskoczenie

  • 5. Data: 2002-11-30 12:13:08
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    > A ktory punkt regulaminu ich zobowiazuje do przyjecia tej dyspozycji
    > poczta wewnetrzna ? :-)

    Najpierw powiedz mi gdzie mogę go znalezc na www.
    Nie odpowiem Ci dokladnie bo nie mam prze soba regulaminu.
    Natomiast ja im powiedzialem tak. Dyspozycja potwierdzona tokenem ma postac
    pisemna. Ja to pismo skladam w placowce banku obslugujacej moje eurokonto
    czyli CBE Łódź. A nie w placowce pośredniczacej o ktorej regulamin karty nic
    nie mowi.
    Chyba ze Ci powiedza ze masz jechac do Łodzi aby potwierdzic zastrzezenie
    karty :-)
    Pozdr
    Mariusz Jakimiuk

  • 6. Data: 2002-11-30 12:14:48
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:q5ahuuobracggp9shfnvdgul6tad0mbuof@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:

    > Trzeba bedzie sie jednak przejsc :(.

    Spacery są zdrowe ;)
    Ale pisemnie, to chyba także oznacza drogą pocztową? Tyle że musiałbyś sam
    napisać treść.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2002-11-30 12:20:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 30 Nov 2002 13:14:48 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Spacery są zdrowe ;)
    >Ale pisemnie, to chyba także oznacza drogą pocztową? Tyle że musiałbyś sam
    >napisać treść.

    To i tak musialbym sie przejsc ale na poczte :) wyslac polecony bo
    przeciez nie zwyklym. Z reszta pisza wyraznie "w jednostce Banku
    prowadzącej EUROKONTO"
    Moze do Lodzi pojade :). Bo chyba placowka posredniczaca konta nie
    prowadzi.

    No nic, w sumie drobiazg ale wkurzylo mnie, ze nie mozna tego zalatwic
    poczta jak nawet wnioski o nowe karty mozna w ten sposob skladac i
    potwierdza sie wszystko tokenem.

  • 8. Data: 2002-11-30 12:27:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Zastrzeglem Eurokarte telefonicznie w CKC Pekao i kazali to
    > poiwierdzic w oddziale lub poczta wewnetrzna.

    Mialem to samo jak mi sie zgubila karta shell (nota bene ani razu nie uzylem
    jej, wiec zrezygnowalem ;-)) Ten formularz to chyba w ramach pokuty ;(( Jest
    na nim tyle pieczatek informacji, ze... (nie bede przeklinal) krew zalewa.

    > Wyslalem potwierdzenie i dyspozycje wydania nowej karty poczta
    > podpisana wskazaniem tokena przez telepekao a oni uparcie odsylaja
    > mnie do oddzialu.

    Nic nie poradzisz... nie ma opcji przeslania poczta.

    > Spotkaiscie sie z tym? Jakos teraz wyjatkowo nie mam czasu na
    > odwiedzenieo placowki w godziach jej otwarcia.

    Przygotuj sie na 2h wypisywanie 'potwierdzenia zastrzezenia', bowiem nikt z
    pracownikow (Sw.Marcin) nie wie jak to sie wypisuje ;-)) Malo tego, w tym
    formularzu jest tyle malych rubryczek ze mozna odjechac... a jak nie ma
    infomacji w systemie o zastrzezeniu karty to jest naprawde niezla przeprawa
    ;(( Wtedy jeszcze dzwonia do CKC. Hint: radze zapamietac numer zastrzezenia.
    Wrazenia naprawde niepowtarzalne ;D

    Uffff jak dobrze ze nie mam juz tam konta ani zadnych kart ;-PPP

  • 9. Data: 2002-11-30 12:29:10
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:21bhuug0l4kmgl5tuuidqmbcd7apinr8ia@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:

    > To i tak musialbym sie przejsc ale na poczte :) wyslac polecony bo
    > przeciez nie zwyklym.
    Dlaczego nie zwyklym? Ja zawsze zwyklym wysylam wszystko, jeszcze nigdy nie
    mialem problemow.

    > Z reszta pisza wyraznie "w jednostce Banku
    > prowadzącej EUROKONTO"
    > Moze do Lodzi pojade :)

    Mysle, ze jak przetlumaczysz to na odpowiedni street address, to sobie
    poczta poradzi ;)

    > No nic, w sumie drobiazg ale wkurzylo mnie, ze nie mozna tego zalatwic
    > poczta jak nawet wnioski o nowe karty mozna w ten sposob skladac i
    > potwierdza sie wszystko tokenem.

    Złóż wniosek-skargę do Pani Kierowniczki - znowu coś dostaniesz :)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-11-30 13:49:51
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nie zwyklym? Ja zawsze zwyklym wysylam wszystko, jeszcze
    nigdy nie
    > mialem problemow.

    Nigdy nie usłyszałeś: "Żadnego pisma od Pana nie otrzymaliśmy"?
    Jeśli tak, to wyślij coś np. do Idei - podobno u nich nawet fax ma
    wyjście bezpośrednio na niszczarkę ;)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj