  • 1. Data: 2002-12-20 19:51:02
    Temat: lukas i aparat cyfrowy?
    Od: m...@o...pl

    kilka miesiecy temu byla taka promocja, wyniki mialy byc na www
    kolo 15.grudnia. - nic nie ma... wie ktos cos?

    mk

  • 2. Data: 2002-12-20 20:22:36
    Temat: Re: lukas i aparat cyfrowy / Fortis i Jaguar
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl>
    > kilka miesiecy temu byla taka promocja, wyniki mialy byc na www
    > kolo 15.grudnia. - nic nie ma... wie ktos cos?

    16 grudnia Fortis mial wylosować Jaguara - na stronach www
    zapomnieli ze taka promocja kiedys byla :((
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-12-23 07:03:24
    Temat: Re: lukas i aparat cyfrowy?
    Od: p...@p...onet.pl

    > kilka miesiecy temu byla taka promocja, wyniki mialy byc na www
    > kolo 15.grudnia. - nic nie ma... wie ktos cos?

    Też czekałem na wyniki szukając ich na www. 20/12 zadzwoniłem na
    0-800-66-00-11 i tam dopiero podano mi adres:

    http://www.lukas.com.pl/ekontopro_laureaci.asp

    Niestety nie wygrałem. W regulaminie jest urywek o reklamacjach, ale na co
    się tu powołac ? Nic mi do głowy nie przychodzi.

    Mimo wszystko życzę Ci wygranej, i spokojnych, i dużo prezentów (nie tylko
    od banków).

    Piotrek

  • 4. Data: 2002-12-23 23:27:27
    Od: m...@o...pl

    p...@p...onet.pl wrote:

    > http://www.lukas.com.pl/ekontopro_laureaci.asp
    >
    > Niestety nie wygra?em. W regulaminie jest urywek o reklamacjach, ale na co
    > si? tu powo?ac ? Nic mi do g?owy nie przychodzi.

    Dzieki za adres. Tez nic... Wesolych Swiat.

    mk

  • 5. Data: 2003-01-04 20:17:07
    Od: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kilka miesiecy temu byla taka promocja, wyniki mialy byc na www
    > kolo 15.grudnia. - nic nie ma... wie ktos cos?

    ja wiem - veni, vidi, vici :)))
    Wysyłali informację pocztą wewn.
    A aparat jest super !!! (z punktu widzenia laika fotografa szpiega :))

    Zbig