  • 1. Data: 2002-12-20 21:56:00
    Temat: mBank - problemy
    Od: "Elvis" <b...@p...wp.pl>

    Nie wiem czy macie podobne doświadczenia ale ja jestem zdumiony. Tak
    nowoczesny bank jak mBank bardzo agresywną reklamą zachęca do otwarcia
    konta. Ja tymczasem otworzyłem konto około 1,5 miesiaca temu i dotychczas
    nie otrzymałem umowy.
    Interweniowałem na m-linii około 10 razy ale zawsze opowiadają, że przyjmują
    zgłoszenie i należy czekać na listonosza.
    Przekazałem na konto jakieś tam środki ale bez umowy nie pozwalają mi nimi
    dysponować. Chyba pozostało mi jedynie złożyć wniosek o pomoc do Rzecznika
    Klienta.