  • 1. Data: 2011-10-07 18:58:26
    Temat: lokaty jednodniowe po 2012
    Od: Weed Head <m...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś może mi wyjaśnić co będzie się działo z lokatami
    "jednodniowymi" już założonymi w 2012?

    Czy przy zmianie prawa banki będą musiały zmienić oprocentowanie dla
    istniejących już lokat?

    dzięki!

  • 2. Data: 2011-10-07 19:21:04
    Temat: Re: lokaty jednodniowe po 2012
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/7/2011 1:58 PM, Weed Head wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś może mi wyjaśnić co będzie się działo z lokatami
    > "jednodniowymi" już założonymi w 2012?

    beda dalej jednodniowymi

    > Czy przy zmianie prawa banki będą musiały zmienić oprocentowanie dla
    > istniejących już lokat?

    a niby dlaczego.

    masz x procent minus podatek teraz
    i bedzies mial x procent minus podatek pozniej

    tylko wartosc podatku sie zmieni.

  • 3. Data: 2011-10-07 19:52:24
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    witek pisze:

    > beda dalej jednodniowymi

    "prorok jakiś czy co"

    w 2012 to banków może już nie być, a wy dywagujecie co będzie z lokatami
    założonymi w *2012* roku

    andy_nek

  • 4. Data: 2011-10-07 19:56:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/7/2011 2:52 PM, Andrzej Kłos wrote:

    > "prorok jakiś czy co"
    >
    > w 2012 to banków może już nie być, a wy dywagujecie co będzie z lokatami
    > założonymi w *2012* roku
    >
    > andy_nek

    a niby dlaczego bankow za trzy miesiace ma nie byc?

    za duzo wypiles i ci sie cyferki przestawiaja.

  • 5. Data: 2011-10-07 21:56:47
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    witek napisał(a):

    > masz x procent minus podatek teraz
    > i bedzies mial x procent minus podatek pozniej
    >
    > tylko wartosc podatku sie zmieni.

    spokojnie. poki co nikt zadnej zmiany prawa nie uchwalil. i nic sie nie
    zmienia od 1 stycznia, wg stanu na dzis.

    PG

  • 6. Data: 2011-10-08 09:22:34
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    witek pisze:

    > a niby dlaczego bankow za trzy miesiace ma nie byc?
    > za duzo wypiles i ci sie cyferki przestawiaja.

    ha, nie cyferki, ale szyk zdania :)

    ale w swojej odpowiedzi chyba powinieneś dodać "zgodnie z prawem dziś
    obowiązującym", które to prawo do roku 01.01.2012 może się zmienić w
    dowolnym kierunku. Stąd "prorok".

    andy_nek

  • 7. Data: 2011-10-08 09:54:39
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    PO wiadomo jakie ma plany co do opodatkowania, a tego co wiem PiS
    raczej się nie wypowiadał jasno w tej kwestii, a więc też jest za,
    czyli mozna przymuszac że w kilka miesięcy po nowym roku podatek Belki
    zacznie obowiązywać

  • 8. Data: 2011-10-08 15:47:28
    Od: adagol <a...@g...com>

    On 8 Paź, 11:54, Gieniu <d...@i...eu> wrote:
> [...]
    > raczej się nie wypowiadał jasno w tej kwestii, a więc też jest za,
    > czyli mozna przymuszac że w kilka miesięcy po nowym roku podatek Belki

    Jak na razie to PiS w 2010 złozył wniosek o zniesienie Belki od
    oszczędnosci, więc proszę nie wprowadzać w błąd, w dodatku w czasie
    "ciszy wyborczej".