  • 1. Data: 2011-10-06 21:24:10
    Temat: Zamknięcie konta w Multibanku
    Od: "Raf" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Poniewaz korzystniejsze warunki kredytu hipotecznego dostalem w innym banku,
    po prawie 10 lat przyszedl czas na rozstanie sie z Multibankiem.

    Przez te 10 lat udalo mi sie uzbierac juz mala kolekcje produktow w tym banku.

    Do zamkniecia beda:

    - ROR (AQ)
    - konta oszczednosciowe
    - konta walutowe (usd, eur)
    - supermarket funduszy
    do tego mam podpisana umowe ramowa.

    Ktos juz przerabial zamykanie wszystkich produktow w Multi w jednym momencie?
    Dlugo to trwalo w CUFie?
    Na co zwrocic uwage?

    Czy ktos sie orientuje, czy w okresie wypowiedzenia (kiedy konto praktycznie
    nie jest juz aktywne) Multi pobiera oplate za prowadzenia ROR (AQ)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-10-06 23:06:19
    Temat: Re: Zamknięcie konta w Multibanku
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Raf" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ktos juz przerabial zamykanie wszystkich produktow w Multi w jednym
    > momencie?
    > Dlugo to trwalo w CUFie?
    > Na co zwrocic uwage?

    Ja przerabialem, ale juz chwile temu, tylko konto zlotowkowe i konta
    walutowe
    - jakies 10-15min w oddziale + wplata gotowkowa "frajerskiego" za 1 m/c
    gdyz wczesniej wyczyscilem konta i nie mieli z czego skubnac "avansem" ;)
    Zonka zostala z Aquariusem gdyz to typ z grupy "leniwcow bankowych"
    wiec strzyga ja regularnie i choc "uswiadomiona" - jednak sie godzi :]

  • 3. Data: 2011-10-07 07:40:32
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 6 Oct 2011 21:24:10 +0000 (UTC), "Raf"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Ktos juz przerabial zamykanie wszystkich produktow w Multi w jednym momencie?

    a jakoś szczególnie różni się oświadczenie woli rozwiązania jednej
    umowy od takiego oświadczenia - dotyczącego wielu umów?

    Napisz po prostu, że wypowiadasz umowy, wymień je, możesz dopisać, że
    Twoją wolą jest rozwiązanie wszelkich umów między Tobą a bankiem (dla
    pewności, gdyby okazało się, że o jakiejś zapomniałeś). Poproś o
    potwierdzenie przyjęcia i powinno wystarczyć.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2011-10-07 12:30:53
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-07 01:06, Waldek pisze:

> [...]
    > Zonka zostala z Aquariusem gdyz to typ z grupy "leniwcow bankowych"
    > wiec strzyga ja regularnie i choc "uswiadomiona" - jednak sie godzi :]

    a maja prawo zazadac tego przy zamykaniu (uzaleznic) skoro okres
    wypowiedzenia wynosi 1 miesiac ?

    P.

    --
    http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn,
    Księgowość - 35 zł!

  • 5. Data: 2011-10-07 17:35:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 6 Oct 2011 21:24:10 +0000 (UTC), "Raf" <m...@N...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >Do zamkniecia beda:
    >
    >- ROR (AQ)
    >- konta oszczednosciowe
    >- konta walutowe (usd, eur)
    >- supermarket funduszy
    >do tego mam podpisana umowe ramowa.

    A w tych funduszach coś masz jeszcze? Bo tu chyba może być problem. Tj. po
    zamknięciu konta możesz stracić dostęp do nich tj. będziesz musiał biegać do
    innego pośrednika danego TFI, żeby coś zrobić z danym rejestrem.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 6. Data: 2011-10-08 15:35:56
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Paź, 19:35, Sławomir Szyszło <s...@C...pl> wrote:

    > A w tych funduszach coś masz jeszcze? Bo tu chyba może być problem. Tj. po
    > zamknięciu konta możesz stracić dostęp do nich tj. będziesz musiał biegać do
    > innego pośrednika danego TFI, żeby coś zrobić z danym rejestrem.

    Nie, nic nie ma w TFI.

    Pozdrawiam
    Rafal