  • 1. Data: 2011-10-06 20:18:39
    Temat: Multibank VISA N
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Czy ktos z grupowiczow korzysta z Visy N Multibanku i moze podzelic sie
    informacja jak to dziala w praktyce? Czy nie ma problemu z ze zwrotem
    czesci naleznosci z faktur z TV N? Z tego co widzialem to kiedys ludzie
    narzekali na to, ze zwrotu nie bylo i trzeba bylo sie o niego upomniec
    przez zlozenie reklamacji. Ale temat ucichl na forach wiec albo dziala
    juz dobrze albo sie powkurzali i z karty zrezygnowali;)
    Klientem Multi jestem od jakiegos czasu i na konto wplywa pensja. Czy w
    takim przypadku Multi kaze przynosic zaswiadczenia o zarobkach czy
    wystarczy jakies oswiadczenie?

    Poza znizka na telewizje N to chyba dosc kiepska karta wiec limit
    wlasciwie moze byc minimalny.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-10-06 22:02:43
    Temat: Re: Multibank VISA N
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości grup

    > Czy ktos z grupowiczow korzysta z Visy N Multibanku i moze podzelic sie
    > informacja jak to dziala w praktyce? Czy nie ma problemu z ze zwrotem
    > czesci naleznosci z faktur z TV N? Z tego co widzialem to kiedys ludzie

    Ja korzystam i u mnie te zwroty działają bezawaryjnie. Następują po 14-21
    dniach po przelewie.

  • 3. Data: 2011-10-07 06:28:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 06 Oct 2011 22:18:39 +0200, Marcin napisał(a):

    > Klientem Multi jestem
    > od jakiegos czasu i na konto wplywa pensja. Czy w takim przypadku Multi
    > kaze przynosic zaswiadczenia o zarobkach czy wystarczy jakies
    > oswiadczenie?

    Jak dostaniesz od nich propozycję (w systemie) to nie trzeba żadnych
    kwitów. Warto na nią poczekać, bo standardowo jesteś wówczas całkowicie
    zwolniony z pierwszej opłaty (ważniejsze przy kartach MC niż Visa, ale
    zawsze).

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org