  • 1. Data: 2011-10-06 20:26:48
    Temat: KARTA DO DOBREGO konta Millenium?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Witam załozyłem dobre konto w millenium no i bank uszczęśliwił mnie kartą
    debetową VISA

    zapomniałem zapytać i wziąć - czy da się otrzymać do tego konta kartę
    MASTERCARD lub inną

  • 2. Data: 2011-10-06 21:30:36
    Temat: Re: KARTA DO DOBREGO konta Millenium?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-06 22:26, Józef Gołaś pisze:
    > Witam załozyłem dobre konto w millenium no i bank uszczęśliwił mnie kartą
    > debetową VISA
    >
    > zapomniałem zapytać i wziąć - czy da się otrzymać do tego konta kartę
    > MASTERCARD lub inną

    Millinium już chyba jest sprzedany.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 3. Data: 2011-10-06 21:59:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > debetową VISA
    >
    > zapomniałem zapytać i wziąć - czy da się otrzymać do tego konta kartę

    kojarzę, że klient nie miał wyboru, ale konto i karta są fajne ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-10-07 14:24:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" j6l8c8$b4t$...@n...icpnet.pl

    > kojarzę, że klient nie miał wyboru, ale konto i karta są fajne ;-)

    Fajny jest jedynie keszbek.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-10-13 13:03:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 06.10.11 22:26, Józef Gołaś pisze:
    > Witam załozyłem dobre konto w millenium no i bank uszczęśliwił mnie kartą
    > debetową VISA

    Pamietaj o rezygnacji z ubezpieczenia.

    --
    Pete