  • 1. Data: 2004-02-02 07:05:58
    Temat: lokata w EURO/USD
    Od: "Arczi777" <a...@o...pl>

    Siemanko Wszystkim,

    Widząc co się naokoło dzieje pomyślałem że moje skromne fundusze zamienie na
    Euro. Chciałbym tą kaskę trzymać na koncie.
    Powiedzcie jakie konto (chętnie obsługiwane przez internet) pozwoli mi na
    zamianę polskiej waluty na euro/usd
    A moze lepiej kupić walutę w kantorze i wpłacić

    To jest ciekawy temat, szukałem w Goglach ale nie za dużo na ten temat

    Pozdrawiam i życzęmiłego dnia
    Arczi

  • 2. Data: 2004-02-02 09:11:11
    Temat: Re: lokata w EURO/USD
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Arczi777 <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > A moze lepiej kupić walutę w kantorze i wpłacić
    >
    > To jest ciekawy temat, szukałem w Goglach ale nie za dużo na ten temat

    Hej - jestes pewien, ze Euro nie pojdzie w dol? ;)
    Co do pytania - cos takiego jest mozliwe (sprawdzilem) w MultiBanku.
    Popatrz jeszcze na Citibank, Nordea Bank, Kredyt Bank.(te dwa ostatnie nie
    jestem pewien, czy mozna yaki myk zrobic)
    Millennium nie polecam, bo tam trzeba im placic za wyjecie waluty. (tutaj
    rowniez chyba nie ma mozliwosci przelwautowywania z konta na konto).

  • 3. Data: 2004-02-02 09:17:46
    Od: "Arczi777" <a...@o...pl>

    szczerze to rozmawiałem z kumplem-bankowcem i on twierdzi że do końca lutego
    może być nawet 5,4 :((((((
    oczywiście nie jest jasnowidzem i pewności żadnj nie ma ale wątpliwości są
    Nie mam żadnego doświadczenia z bankami kótre wymieniłeś:
    - MultiBanku.
    - Citibank,
    - Nordea Bank,
    - Kredyt Bank

    Proszę o opinie użytkowników który bank byście polecili. Na dzień
    dzisiajeszy mam Inteligo i jestem zadowolony
    Życzę udanego dnia

    Pozdrawiam
    Arczi

  • 4. Data: 2004-02-02 09:19:03
    Od: "Xmad" <l...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Arczi777" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Euro. Chciałbym tą kaskę trzymać na koncie.
    > Powiedzcie jakie konto (chętnie obsługiwane przez internet) pozwoli mi na
    Może multibank ale teraz zamiana PLN-Euro sie nie opłaca

  • 5. Data: 2004-02-02 09:41:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Xmad" <l...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Może multibank ale teraz zamiana PLN-Euro sie nie opłaca

    A to dlaczego?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-02-03 07:24:32
    Od: "Xmad" <l...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Xmad" <l...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A to dlaczego?
    Za duży kurs i marża banków jak sie nie zarabia lub kupuje w euro to nie ma
    większego sensu

  • 7. Data: 2004-02-03 11:54:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Za duży kurs i marża banków jak sie nie zarabia lub kupuje w euro to nie
    ma
    > większego sensu

    A co jeśli sprawdzą się przepowiednie mówiące o 5,40 za euro?

    Pozdrawiam,
    Washko