    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lokata w EURO/USD
    Date: Mon, 2 Feb 2004 10:11:11 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    Arczi777 <a...@o...pl> wrote:
    > Widząc co się naokoło dzieje pomyślałem że moje skromne fundusze
    > zamienie na Euro. Chciałbym tą kaskę trzymać na koncie.
    > Powiedzcie jakie konto (chętnie obsługiwane przez internet) pozwoli
    > mi na zamianę polskiej waluty na euro/usd
    > A moze lepiej kupić walutę w kantorze i wpłacić
    >
    > To jest ciekawy temat, szukałem w Goglach ale nie za dużo na ten temat

    Hej - jestes pewien, ze Euro nie pojdzie w dol? ;)
    Co do pytania - cos takiego jest mozliwe (sprawdzilem) w MultiBanku.
    Popatrz jeszcze na Citibank, Nordea Bank, Kredyt Bank.(te dwa ostatnie nie
    jestem pewien, czy mozna yaki myk zrobic)
    Millennium nie polecam, bo tam trzeba im placic za wyjecie waluty. (tutaj
    rowniez chyba nie ma mozliwosci przelwautowywania z konta na konto).