  • 21. Data: 2003-06-30 20:28:11
    Temat: Re: lezy komus TELEPEKAO24?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4aac.00001b7e.3f002a40@newsgate.onet.pl...

    > Może od piątku z jeden backup zrobili... ;-)

    Mama miała dwóch synów: optymistę i pesymistę. Chciała im trochę wyrównać
    szanse w życiu i postanowiłą, że na gwiazdkę da im nieco odmienne prezenty -
    optymiście coś dołującego, a pesymiście coś wystrzałowego. Jak pomyślała,
    tak zrobiła.
    Pesymiście kupiła kolejkę elektryczną z rozjazdami, tunelami, semaforami..
    słowem odlot. Dla optymisty miała coś gorszego - zapakowała do pudełka
    końskie gówno.
    Przyszła gwiazdka, chłopcy dostali prezenty, obejrzeli je i mama pyta
    pesymisty, co też Mikołaj mu przyniósl. A ten jak nie zacznie narzekać, że
    kolejkę elektryczną, ale na pewno nie działa, albo szybko się zepsuje, że ma
    zepsute tory itd, itp. Potem podeszła do optymisty:
    - Co tam dostałeś synku?
    - Konika, ale gdzieś spierdolił.

    Też pozdrawiam...