  • 1. Data: 2003-06-30 09:28:02
    Temat: lezy komus TELEPEKAO24?
    Od: "mimod" <m...@w...pl>

    Od dobrej chwili nie moge sie zalogowac do Telepekao24. Wyslkakuje info:
    nieudane logowanie czy cos w podobie.
    Czy komus jeszcze z posiadaczy konta w elektronicznym PeKaO S.A. dzieje sie
    podobnie? Dodam, ze dane (haslo, identyfikator i wygenerowany z tokena ciag
    cyfr na pewno wpisywany jest poprawnie.
    Pozdrawiam - Michal

  • 2. Data: 2003-06-30 10:02:57
    Temat: Re: lezy komus TELEPEKAO24?
    Od: "Tomek" <member@_no_spam_elektronika.lublin.pl>

    Użytkownik "mimod" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sie
    > podobnie? Dodam, ze dane (haslo, identyfikator i wygenerowany z tokena

    Leży i pada od rana.
    Ale teraz jest komunikat, że do 12:30 przerwa konserwacyjna.

    Tomek

  • 3. Data: 2003-06-30 10:20:40
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > Leży i pada od rana.
    > Ale teraz jest komunikat, że do 12:30 przerwa konserwacyjna.

    Dzwoniłem do nich jak tylko zaczęło padać i babka
    na infolinii "po zasięgnięciu opinii u informatyków"
    powiedziała mi że mają awarię.

    BTW awaria to ludzka rzecz, każdemu może się zdarzyć więć
    mogli by nie ściemniać że to "konserwacja".

    Kuba

  • 4. Data: 2003-06-30 10:33:03
    Od: Kuba <j...@y...com>

    mimod wrote:
> [...]
    > podobnie? Dodam, ze dane (haslo, identyfikator i wygenerowany z tokena ciag

    Przepraszamy trwa konserwacja systemu.
    Ponowne uruchomienie CBE nastąpi ok. godz. 14.30.

    Nieźle cosik musiało paść........

  • 5. Data: 2003-06-30 10:57:35
    Od: d...@o...pl

    > Przepraszamy trwa konserwacja systemu.
    > Ponowne uruchomienie CBE nastąpi ok. godz. 14.30.
    >

    > Nieźle cosik musiało paść........

    Taaaaaa... i przelewy zlecone w piątek na dzisiaj nie wychodzą :-(((

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 6. Data: 2003-06-30 11:25:26
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > Taaaaaa... i przelewy zlecone w piątek na dzisiaj nie wychodzą :-(((

    Telepekao to i tak (moim zdaniem) interfejs webowy do systemu
    "ręcznego" więc może pójdą - jak sobie wydrukowali :)

    K.

  • 7. Data: 2003-06-30 11:32:19
    Od: d...@o...pl

    > Telepekao to i tak (moim zdaniem) interfejs webowy do systemu
    > "ręcznego" więc może pójdą - jak sobie wydrukowali :)

    Pewnie właśnie w tym problem, że nie wydrukowali ;-)))

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 8. Data: 2003-06-30 11:43:17
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > Pewnie właśnie w tym problem, że nie wydrukowali ;-)))

    Tak sobie myślę, że skoro działało www, a nie akceptował
    logowania to padł serwerek trzymający bazę danych, skoro
    padła baza danych i nie przełączyli w chwil parę
    na zapasowy to znaczy że nie mają zapasowego. Jeśli przerwa
    trwa parę godzin to znaczy że szukają taśmy z backupem,
    jeśli znajdą taśmę to dobrze, jeśli nie znajdą to......... :)

  • 9. Data: 2003-06-30 12:17:05
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > trwa parę godzin to znaczy że szukają taśmy z backupem,
    > jeśli znajdą taśmę to dobrze, jeśli nie znajdą to......... :)

    Może od piątku z jeden backup zrobili... ;-)

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 10. Data: 2003-06-30 12:31:35
    Od: "Kowalski" <no_mail@no_spam_no_trolls.no_glupotes!!>

    Użytkownik "mimod" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Od dobrej chwili nie moge sie zalogowac do Telepekao24. Wyslkakuje info:
    > nieudane logowanie czy cos w podobie.

    TAK.
    piszą, że modernizują do ok. 14:30
    od pewnego czasu sypał się i widać całkiem się wyłozył