  • 1. Data: 2003-06-30 09:07:59
    Temat: EURO CZeki
    Od: a...@o...pl (Aloha)

    Mam takie pytanie:
    Zdarzyło mi się już otrzymac czekz banku zagranicznego i miałam
    problemy z jego relizacją w polskich bankach (prowizje, czas
    oczekiwania zabijajace). Slyszałam ze istnieja EURO czeki, szeroko
    uznawane. Więc tak się zastanawiam: czy one są faktycznie wszedzie
    realizowane (chodzi o Polskę, a dokładnie o Łódź), i czy zachodni bank
    (Irlandia) taki bank wystawi?

    Z pozdrowieniami

    A.M.

  • 2. Data: 2003-06-30 09:18:30
    Temat: Re: EURO CZeki
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aloha" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uznawane. Więc tak się zastanawiam: czy one są faktycznie wszedzie
    > realizowane (chodzi o Polskę, a dokładnie o Łódź), i czy zachodni bank

    Kiedyś Pekao SA dawało euroczeki, ale teraz nie wiem :-))

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-30 13:06:14
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...com.pl>

    Robert Wicik wrote:

    > Użytkownik "Aloha" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kiedyś Pekao SA dawało euroczeki, ale teraz nie wiem :-))

    01.01.02 (wraz z wproadzeniem euro w gotówce) europay zlikwidował
    euroczeki. Jeżeli funkcjonują gdzieś, to tylko jako czeki podróżne (etc
    - euro traveller cheques).

    Przemek

  • 4. Data: 2003-06-30 13:23:31
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    Robert Wicik <N...@p...onet.pl> napisał(a):

    [...]
    > Kiedyś Pekao SA dawało euroczeki, ale teraz nie wiem :-))

    Takze PKO BP :-)
    Ale Euroczeki to juz historia...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2003-07-01 06:33:50
    Od: a...@o...pl (Aloha)

    To w takim razie jakie rozwiązanie proponujecie ??? Poza przelewem
    oczywiscie ... ktory byłby idealny

    Pzd.

    AM