  • 11. Data: 2003-06-30 12:34:23
    Temat: Re: lezy komus TELEPEKAO24?
    Od: d...@o...pl

    > Użytkownik "mimod" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > TAK.
    > piszą, że modernizują do ok. 14:30
    > od pewnego czasu sypał się  i widać całkiem się wyłozył

    U mnie piszą tak:
    Przepraszamy trwa konserwacja systemu.
    Ponowne uruchomienie CBE nastąpi ok. godz. 15.30. ;-)))))))))))

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 12. Data: 2003-06-30 12:39:06
    Od: "Kowalski" <no_mail@no_spam_no_trolls.no_glupotes!!>

    > U mnie piszą tak:
    > Przepraszamy trwa konserwacja systemu.
    > Ponowne uruchomienie CBE nastąpi ok. godz. 15.30. ;-)))))))))))
    > Pozdrawiam,

    tak, przedłużyli sobie
    k.

  • 13. Data: 2003-06-30 13:50:29
    Od: d...@o...pl

    > tak, przedłużyli sobie

    i pewnie poszli na piwko ;-)))

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 14. Data: 2003-06-30 13:58:14
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > i pewnie poszli na piwko ;-)))

    K.......a MAAAAAAAAĆ

    ostatni dzień miesiąca, wszystko do płacenia czeka
    a tu taki kwas!!!!!!

    Zaraz zacznę gryźć.........

  • 15. Data: 2003-06-30 14:10:16
    Od: "Kowalski" <no_mail@no_spam_no_trolls.no_glupotes!!>

    (...........)> K.......a MAAAAAAAAĆ
    > ostatni dzień miesiąca, wszystko do płacenia czeka
    > a tu taki kwas!!!!!!
    > Zaraz zacznę gryźć.........

    i ja też
    a oni partolą nadal i wymienili tekścior na nowy:
    "Uprzejmie informujemy, że serwis internetowy CBE jest obecnie niedostępny.
    Trwają pracę nad jak najszybszym udostępnieniem funkcjonalności serwisu.
    W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszą infolinią,
    tel. 0801 365 365 lub 42 68 38 232.
    Za utrudnienia serdecznie Państwa przepraszamy"

  • 16. Data: 2003-06-30 14:18:01
    Od: d...@b...pl

> [...]
    > W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszą infolinią,
    > tel. 0801 365 365 lub 42 68 38 232.
    > Za utrudnienia serdecznie Państwa przepraszamy"

    Spox,
    tylko że te telefony przez cały dzień są zajęte :-/

    Pzdr

  • 17. Data: 2003-06-30 14:19:16
    Od: Kuba <j...@y...com>

> [...]
    > W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszą infolinią,
    > tel. 0801 365 365 lub 42 68 38 232.
    > Za utrudnienia serdecznie Państwa przepraszamy"

    Ciekawe tylko do k....nędzy.... co mi ma niby dać ta infolinia??
    Przelew tam zrobię czy co???

    K.

  • 18. Data: 2003-06-30 16:29:04
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "mimod" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Od dobrej chwili nie moge sie zalogowac do Telepekao24. Wyslkakuje info:
    > nieudane logowanie czy cos w podobie.
    > Czy komus jeszcze z posiadaczy konta w elektronicznym PeKaO S.A. dzieje
    sie
    > podobnie? Dodam, ze dane (haslo, identyfikator i wygenerowany z tokena
    ciag
    > cyfr na pewno wpisywany jest poprawnie.
    > Pozdrawiam - Michal

    Pomijając dzisiejszy pad systemu jeżeli potem również będziesz miał kłopoty
    z zalogowaniem to wina leży po stronie tokena.

    Token zawiera w sobie zegar, który jeżeli się rozsynchornizował to się nie
    zalogujesz.
    Token do wymiany.
    Blokujesz konto, dzwonisz na infolinię, mówisz, że token zablokowany, p.
    przyjmuje od Ciebie zlecenie. Za trzy, cztery dni do odbioru nowy token w
    oddziale.
    idziesz tam ze starym tokenem, oddajesz, podpisujesz odbiór nowego. Oni ten
    podpis faksują do łodzi i na tej podstawie odblokowują konto.
    I to by było na tyle.
    Ale najpierw poczekaj aż naprawią to co się skopało.

  • 19. Data: 2003-06-30 16:30:33
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości >
    > Taaaaaa... i przelewy zlecone w piątek na dzisiaj nie wychodzą :-(((

    A skąd wiesz, że nie wyjdą/wyszły ostatnią sesją.
    Powiedzieli Ci, czy narzekasz z definicji.

  • 20. Data: 2003-06-30 19:16:44
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Już działa, chociaż wolno.

    --