  • 1. Data: 2003-06-30 09:28:12
    Temat: Re: Zakupy w Amazonie
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:
    > normalne przy zakupach w Amazonie?

    To normalne przy zakupach karta w sieci. Po prostu sprawdzaja, czy karta
    istnieje. Ta blokada na 1,01 zostanie "zdjeta" :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-06-30 09:29:25
    Temat: Zakupy w Amazonie
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Zamowilem sobie ksiazke z Amazonie. Zaplacilem karta inteligowa. I
    zdarzyla sie rzecz interesujaca. Zaraz po potwierdzeniu zamowienia
    przyszlo obciazenie na 1,01 zl (!?), a po jakichs 20 minutach drugie
    obciazenie na cala kwote. Mam teraz dwie blokady (1,01 i reszta). To
    normalne przy zakupach w Amazonie?

    Bartol

  • 3. Data: 2003-06-30 09:34:25
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Bartol Partol wrote:
> [...]
    > przyszlo obciazenie na 1,01 zl (!?), a po jakichs 20 minutach drugie
    > obciazenie na cala kwote. Mam teraz dwie blokady (1,01 i reszta). To

    Spoko luz ;) Sprawdzaja czy karta dziala (w jednostce waluty danego
    kraju). Mnie tez tak robili (przy VC).
    A teraz to sie4 szczerze zastanawiam czasami ;) bo jak mi wszysatkie
    visy przejda na Euro to czym ja bede placicl. Juz teraz tak chcialem
    zaplacic za domene...

  • 4. Data: 2003-06-30 09:43:06
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > To normalne przy zakupach karta w sieci. Po prostu sprawdzaja, czy karta
    > istnieje. Ta blokada na 1,01 zostanie "zdjeta" :-)

    Ciekawe, ciekawe, nigdy sie z czyms takim wczesniej nie spotkalem, a
    spotykalem sie z roznymi dziwaczkami. Od natychmiastowej blokady (czyli
    zdaje sie zachowania standardowego) do blokady, ktora pojawila sie po
    kilku dniach (wszystkie transakcje za granica).

    Ale wlasciwie to dlaczego od razu nie walna pelnej blokady? Cos malo
    sensu w tym pomysle widze.

    Bartol

  • 5. Data: 2003-06-30 09:44:34
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

> [...]
    > A teraz to sie4 szczerze zastanawiam czasami ;) bo jak mi wszysatkie
    > visy przejda na Euro to czym ja bede placicl. Juz teraz tak chcialem

    A w czym problem? Poza tym ja za moja domene place akurat w Euro. ;-)

    Bartol

  • 6. Data: 2003-06-30 10:06:38
    Temat: OT-domenka :-)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > A w czym problem? Poza tym ja za moja domene place akurat w Euro. ;-)

    Bartol - masz jakiś sprawdzony serwis z domenkami za Euro? Podziel się
    wiedzą z koleżanką, please :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-06-30 10:22:01
    Temat: Re: OT-domenka :-)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Dzięki-pooglądam sobie ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-06-30 10:22:03
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Bartol - masz jakiś sprawdzony serwis z domenkami za Euro? Podziel się
    > wiedzą z koleżanką, please :-))))

    <reklama>
    http://joker.com
    </reklama>

    Bardzo przyjemna i w pelni onlajnowa obsluga zarejestrowanych domen.
    com, net i org 12 Euro rocznie. Cen biz i info nie pamietam, ale chyba
    sa takie same. Trafilem na nich jak chcialem zarejestrowac domene i
    szukalem jakiegos rejestratora w Europie (taki kaprys).

    O, zerknalem na ich strone i zobaczylem mily dla oka spadek cen. 11 E
    rocznie za com, net i org.

    Bartol

  • 9. Data: 2003-06-30 10:22:26
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > Bartol - masz jakiś sprawdzony serwis z domenkami za Euro? Podziel się
    > wiedzą z koleżanką, please :-))))

    www.gandi.net (12 EUR/rok)

    Kuba.

  • 10. Data: 2003-06-30 10:32:44