  • 11. Data: 2019-02-28 20:49:43
    Temat: Re: krolewny
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-27 o 16:23, J.F. pisze:
    > No i jeszcze czasem prezes czy dyrektor musi sie spotkac z innymi
    > bankowcami z zagranicy,
    > i dobrze by bylo, zeby mogl zaplacic za swoje osmiorniczki, a nie
    > siedziec o suchym pysku.

    Ma od tego fundusz reprezentacyjny. Poza tym nie powinien chyba się
    popisywać ośmiorniczkami, których ludzie z czarnego np. lądu mają wbród,
    tylko zaserwować polskiego schabowego z kapustą.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-03-01 09:35:19
    Od: ń <k...@t...sie>

    Takie wynagrodzenia na stanowiskach jakby nie było państwowych są niemoralne.
    Znajdziemy równie dobrych lub lepszych (w co chyba nie wątpimy) kandydatów za stawki
    trzy-czterokrotnie niższe.
    Zresztą co tu mówić o moralności choćby ChGW.

    -----
    > wynagrodzenie brutto na stanowisku dyrektora w NBP ustalone w oparciu o PIT
    wyniosło w 2014 roku 38 098 zł.
    > W 2015 roku - 37 110 zł, w 2016 roku - 37 381 zł, w 2017 roku - 37 069 zł, w 2018
    roku - 36 308 zł".

  • 13. Data: 2019-03-01 14:34:06
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-03-01 o 15:51, marfi pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.idm.pl> napisał w wiadomości

    > i borowikami....

    :-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2019-03-01 14:51:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

  • 15. Data: 2019-03-01 15:28:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 1 Mar 2019 14:51:29 +0100, marfi napisał(a):

    > i borowikami....

    Nawiasem mówiąc, owa najbardziej polska z polskich potraw to tańsza wersja
    sznycla wiedeńskiego (schab zamiast cielęciny), który zresztą został
    zapożyczony w Włoch, gdzie nazywany jest "costoletta alla milanese".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2019-03-01 16:06:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-02-28 15:07, z wrote:

    >  "Wynagrodzenie kadry kierowniczej Narodowego Banku Polskiego,
    > dyrektorzy, zastępcy dyrektora, w latach 2015-2018, a więc zarówno za
    > kadencji prezesa Belki i prezesa Glapińskiego kształtowało się na
    > porównywalnym poziomie - podkreśliła Ewa Raczko.

    I tez wowczas zatrudniali za astronomiczne pieniadze blondyny o
    nieustalonych kompetencjach?

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2019-03-02 01:16:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Mar 2019 16:06:56 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > I tez wowczas zatrudniali za astronomiczne pieniadze blondyny o
    > nieustalonych kompetencjach?

    No jak widzisz - za astronomiczne pieniadze zatrudniali ...
    i tu by trzeba sie doszukac, czy takie departamenty byly,
    czy ich dyrektorzy/rki zarabiali podobnie jak inni dyrektorzy, i kto
    byl tym dyrektorem.

    Albo np ilu nowych dyrektorow wprowadzal nowy prezes ... i zaloze sie,
    ze troche znajomych wprowadzil :-)

    J.

  • 18. Data: 2019-03-02 01:25:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5c7661f6$0$525$6...@n...neostrada.pl

    > Ucz sie dziecko ucz ... a nie prawda, lepiej byc blondynka niz informatykiem :-)

    Nieprawda?

    [ciekawe, kto pierwszy głośno zauważy -- 'chuj jest,
    dupy są, a kupy kamieni jak nie było, tak nie ma...'
    i ciekawe, czy da trochę czasu na ukazanie reszty
    naszemu Dobrodziejowi...]

    Pytanie do informatyka:

    - dlaczego kopie CR2 (RAWki Canona) na samym końcu
    są nieco inne niż ,,oryginały''?

    Porównując ,,oryginały'' z bakapami, widzę drobne różnice.
    Kilka JotPeGów jest popsutych po jednej ze stron, i łatwo
    zgadnąć, które, ale CR2 wykazują dziwne różnice. Końce plików
    (czasami kilka bajtów, czasami kilkanaście) nie pokrywają się
    ze sobą, ale oba pliki są łykalne dla PSa... Bywa, że nie
    kilka czy kilkanaście bajtów, ale znacznie więcej -- lecz
    pliki są czytane bezproblemowo...

    Wszystkie podejrzane fotki są niesamowicie ważne i ciekawe. ;)
    [nadają się do skasowania] Ale pytanie pozostaje...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-03-02 07:45:04
    Od: ń <k...@t...sie>

    Robiono to z krępymi brunetami po WUML.

    -----

  • 20. Data: 2019-03-03 01:06:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" dxvilu1kwukx.qnnddyep30dq$....@4...net

    > Przy okazji wyszło, że szefowa departamentu edukacji
    > i wydawnictw zarabia 39 tys zł. miesięcznie.
    > Najzupełniej przypadkiem jest nią Anna Kasprzyszak,
    > była żona koordynatora służb specjalnych Mariusza
    > Kamińskiego.

    Czyli facet dba o byłą żonę -- to chyba dobrze!!!
    Niby Glapiński swym kobietom płaci lepiej, ale IMO
    39 kplnpm to też niezła płaca, jak na polskie warunki.

    [ja tyle zarabiam w pół wieku, ale ja nie liczę się]

    Nie lubię babskich bokserów, w tym facetów puszczających
    swe dawne żony z torbami. MKamiński zyskał w mych oczach!!!

    --