  • 1. Data: 2019-02-27 11:08:39
    Temat: krolewny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://bip.nbp.pl/wynagrodzenia/wynagrodzenia
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nbp-ujawnia-z
    arobki-wiadomo-ile-otrzymywaly-najblizsze-wspol,nId,
    2857858

    Ucz sie dziecko ucz ... a nie prawda, lepiej byc blondynka niz
    informatykiem :-)

    Gdzies tam w radiu padlo, ze sam Glapinski zarabia 65 tys/mc.

    J.

  • 2. Data: 2019-02-27 11:19:01
    Temat: Re: krolewny
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 Feb 2019 11:08:39 +0100, w <5c7661f6$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    2857858

    > Ucz sie dziecko ucz ... a nie prawda, lepiej byc blondynka niz

    Przecież im się należy.

  • 3. Data: 2019-02-27 11:21:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    arobki-wiadomo-ile-otrzymywaly-najblizsze-wspol,nId,
    2857858

    >Przecież im się należy.

    Prezes, i to ten przez duze P, a nie jakis p. NBP, przeciez doskonale
    wie, ze komunikacja i promocja jest najwazniejsza :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-02-27 11:30:49
    Od: ń <k...@t...sie>

    Podali, ile zarabiali poprzednicy?
    Generalnie podobne stawki w podmiotach państwowych są niemoralne i nikt mnie nie
    przekona, że prezio za 65 tys. będzie wykonywał
    robotę lepiej od prezia za 9 tys.
    A "prywatni" (ale tacy naprawdę prywatni) to niech sobie płacą ile chcą.
    Nikt tych preziów nie podkupi, bo liczba stanowisk w piramidzie jest ograniczona
    bardziej niż liczba doskonałych kandydatów, to nie
    piłka nożna i Ronaldo/Messi raz na pół pokolenia.

    -----

  • 5. Data: 2019-02-27 11:31:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Feb 2019 11:08:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ucz sie dziecko ucz ... a nie prawda, lepiej byc blondynka niz
    > informatykiem :-)

    Tylko byś narzekał.
    Pomyśl, ile mogłyby zarobić, gdyby przyszły do NBP z apteki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2019-02-27 11:32:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Feb 2019 11:30:49 +0100, ń napisał(a):

    > Podali, ile zarabiali poprzednicy?

    Podaj.
    Nie zapomnij przy okazji podać kwalifikacji.

  • 7. Data: 2019-02-27 12:11:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Przy okazji wyszło, że szefowa departamentu edukacji i wydawnictw zarabia
    39 tys zł. miesięcznie.
    Najzupełniej przypadkiem jest nią Anna Kasprzyszak, była żona koordynatora
    służb specjalnych Mariusza Kamińskiego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2019-02-27 15:23:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    mysle, ze podobnie, tylko czy byl taki departament i czy akurat jego
    dyrektor mial najwieksza pensje ... bo tym specom od inwestowania, to
    ja nie bronie wysokich zarobkow.

    A zarobki ... no coz, chcemy tam fachowcow, a nie chcemy zeby nas
    wysmiali "ile ? to na waciki ?"

    No i jeszcze czasem prezes czy dyrektor musi sie spotkac z innymi
    bankowcami z zagranicy,
    i dobrze by bylo, zeby mogl zaplacic za swoje osmiorniczki, a nie
    siedziec o suchym pysku.

    J.

  • 9. Data: 2019-02-27 17:23:19
    Od: ń <k...@t...sie>

    Chcesz nas przekonać, że spotyka się i je za swoje??

    -----

  • 10. Data: 2019-02-28 15:07:43
    Od: z <...@...pl>

    "Wynagrodzenie kadry kierowniczej Narodowego Banku Polskiego,
    dyrektorzy, zastępcy dyrektora, w latach 2015-2018, a więc zarówno za
    kadencji prezesa Belki i prezesa Glapińskiego kształtowało się na
    porównywalnym poziomie - podkreśliła Ewa Raczko.
    Poinformowała, że "przeciętne wynagrodzenie brutto na stanowisku
    dyrektora w NBP ustalone w oparciu o PIT wyniosło w 2014 roku 38 098 zł.
    W 2015 roku - 37 110 zł, w 2016 roku - 37 381 zł, w 2017 roku - 37 069
    zł, w 2018 roku - 36 308 zł".

    - Miesięczne wynagrodzenie całkowite w kwocie 60 tysięcy złotych
    zdarzyło się w poprzedniej kadencji u jednego z dyrektorów - poinformowała.

    NBP podało też, że miesięczne przychody prezesów NBP ustalone na
    podstawie PIT (według ostatniego pełnego roku urzędowania) kształtowały
    się następująco, na przykład: Hanna Gronkiewicz-Waltz w roku 1999 - 45
    073 zł, Marek Belka w 2015 roku - 74 136 zł, Adam Glapiński w 2018 roku
    - 63 531 zł."

    https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/zarobki-w-nbp-bank-ce
    ntralny-poinformowal-o-zarobkach-pracownikow,898716.
    html