  • 1. Data: 2019-02-25 11:10:15
    Temat: Blokada karty
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    Wczoraj podpiąłem debetówke Santiego do "Kerwa"
    dziś sms - karta zablokowana :D
    Lognąłem się do banku i widzę - że zablokowana
    poczekałem na konsultanta i odblokowałem.

    Ale pytam czy jeśli użyje KK MC-World poza granicami PL
    to również mogę się spodziewać blokady ??
    - jest to prawdopodobne, jeśli nie zgłosi Pan wyjazdu za granice

    No psia mać, przy każdym zamiarze wyjazdu/wylotu mam łaskawie Bank
    prosić o nieblokowanie karty ?? - Czy to nie przesada ?

    Pozdro

  • 2. Data: 2019-02-25 11:39:39
    Temat: Re: Blokada karty
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 11:10:17 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > No psia mać, przy każdym zamiarze wyjazdu/wylotu mam łaskawie Bank
    > prosić o nieblokowanie karty ?? - Czy to nie przesada ?

    Tutaj przegięli. Trzeba by sprawdzić w regulaminie, czy mają prawo do takich numerów,
    jak nie, to reklamacja.
    Dobrze, że wyszło w niekłopotliwej sytuacji.
    Do tej pory wiadomo było, że ich karty mają zablokowane transakcje z paska - jeśli
    się chciało włączyć, to trzeba było to zrobić w ST.
    Ale żeby z IO - a nawet z CP/chip robić takie numery?
    Hehe, może sprawdzić z KK mc world oraz visa platinum, i jak zablokują to zrobić im
    jako klient "prime" mega awanturę?
    Tylko najpierw przez ten regulamin trzeba się przekopać (a można znaleźć różne cuda -
    jak np. w ustawie o własności lokali, którą ostatnio przeczytałem w całości,
    znalazłem nowe cuda, o których pojęcia nie miałem - zmiany, zmiany, zmiany...)
    Hmm, w apce jest taka pozycja przy każdej karcie "wyjazd za granicę" - nie
    zaglądałem, czy jest tam coś więcej niż włączenie paska.
    W ST jest tylko możliwość włączenie wypłat z paska.

    Inna sprawa że to kolejny wyraz troski santiego o klientów - jednym są panie w
    oddziale kilka razy przypominające o tym, jak uzyskać zwolnienie z opłat, a tutaj
    mamy troskę o to, by jednak klient nie używał ich kart do transakcji zagranicznych,
    bo to kosztuje 5% ;>

  • 3. Data: 2019-02-25 13:37:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj podpiąłem debetówke Santiego do "Kerwa"

    To gryps z więzienia?

    --
    marfi

  • 4. Data: 2019-02-25 17:17:29
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-25 o 13:37, marfi pisze:
    > Użytkownik "Waldek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    >  To gryps z więzienia?

    Gimbaza tak ma.
    Przypomnij sobie, kiedy byłeś młody to też używałeś dziwnych słów,
    zrozumiałych tylko dla rówieśników.
    Ale z wiekiem takie zachowanie mija. Dorośli zaczynają porozumiewać się
    normalną polszczyzną, zrozumiałą dla całej populacji.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2019-02-25 20:28:57
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-25 o 17:17, Akarm pisze:

    > Ale z wiekiem takie zachowanie mija. Dorośli zaczynają porozumiewać się
    > normalną polszczyzną, zrozumiałą dla całej populacji.

    Ja jeszcze nie dorosłem ... i raczej już nie dorosnę :D

    "Kerw" - 'fonetycznie' - Curve
    Santi - skrót od Santander - już capito ? ;)