  • 1. Data: 2019-03-01 08:02:26
    Temat: Getin na nowe środki, a stare?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Ostatnio mają chyba VII edycję promocji na "nowe" środki,
    czyli nadwyżkę ponad to co było 27 stycznia na rachunkach.

    https://www.getinbank.pl/dokumenty/karta-produktu-e-
    lokata-na-nowe-srodki-vii-7-edycja.pdf
    https://www.getinbank.pl/dokumenty/regulamin-promocj
    i-lokatae-lokata-na-nowe-srodki-vii-7-ed
    ycja.pdf

    Czy z tego jednoznacznie wynika, że po założeniu z "nowych
    środków" nie mozna wypłacić ze "starych"?
    Piszą o zakładaniu lokaty z nowych, OK. ale nie zauważyłem
    żeby lokata promocyjna była sama w sobie określona jako
    "nowe środki".
    Czy jest konieczność utrzymania zwiększonego całkowitego
    salda do końca lokaty promocyjnej?
    Czy to oznacza, że do 3 marca mozna założyć promocyjną
    z "nowych" środków i zaraz potem wypłacić część pieniędzy
    np. z kończącej się akurat innej lokaty?

    Może czegoś nie doczytałem?

    Arek

  • 2. Data: 2019-03-01 10:31:03
    Temat: Re: Getin na nowe środki, a stare?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie wiem jak w getoucie, ale dla kont oszczędnościowych w milku i santanderze
    codziennie porównują sumę środków na wszystkich kontach i lokatach z sumą, jaką
    miałeś w "dniu 0" - i % dla "nowych środków" dają tylko dla nadwyżki - codziennie
    wyliczają.
    Ale jak będzie na lokacie, i to w getoucie - kto to wie...

  • 3. Data: 2019-03-01 10:43:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >dają tylko dla nadwyżki - codziennie wyliczają.
    >Ale jak będzie na lokacie, i to w getoucie - kto to wie...

    A w Idei nie - liczy sie stan na chwile otwarcia lokaty.

    A tu niewyraznie napisane ... ale chyba podobnie, bo jakos nie
    napisali, ze to sie codziennie przelicza.

    J.