  • 21. Data: 2019-03-03 01:10:51
    Temat: Re: krolewny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" q5aqs8$pce$...@n...news.atman.pl

    : Takie wynagrodzenia na stanowiskach
    : jakby nie było państwowych są niemoralne.
    : Znajdziemy równie dobrych lub lepszych

    Podaj ;) namiary na tych lepszych -- zagłosujemy na
    partię, która te osoby przyjmie w miejsce obecnych.

    : (w co chyba nie wątpimy) kandydatów za stawki
    : trzy-czterokrotnie niższe.

    Wątpię, ale nie chadzam na wybory, więc nie liczę się.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    Postscriptum: Aby zabić/zamordować nudę, zmontowałem laptop F-S.
    Mikrosłicz przylutował się bezproblemowo (obawiałem
    się problemów -- najważniejszą nóżkę przylutować musiałem do nitki
    na laminacie; ponadto kupiłem nie mikrosłicze SMD, ale ,,wtykane''
    w dziurki; na dodatek z 4 nóżkami, nie z 5) a pokrywę z wyrwanymi
    nakrętkami okleiłem (mam nadzieję, że nie skleiłem zawiasu -- że
    jest nadal ruchomy) jakimś dziesięciominutowym klejem epoksydowym.

    Laptop (wraz z matrycą) jest sprawny, ale na razie pokrywa
    (wraz z antenami WiFi) nie jest dotroczona do korpusu.

    Klej epoksydowy jest chyba dobry (ważny był do lipca 2013 r.)
    ale do pełni szczęścia potrzebowałem dziesięciosekundowego
    (typu 'Kropelka') i taki kupiłem przed rokiem -- dziś był
    zupełnie zaschnięty mimo porządnego/poprawnego zakręcenia!!!

    Nitkę, do której trzeba było dolutować nóżkę mikrosłicza
    widziałem z wielkim trudem przez lupę. :) Jednocześnie
    trzeba by trzymać: lupę; lutownicę; drucik lutowany do
    ww. niteczki na laminacie; mikrosłicz; cynę, laptop...
    (laptop na szczęcie trzyma się sam -- spoczywając w pokoju)

    Drucik (rzecz jasna) też cienki jak włos.

    Lutownica oczywiście pistoletowa, używana na co
    dzień do zadań różnych, ;) nie tylko do lutowania.

  • 22. Data: 2019-03-03 01:42:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" q55osq$n3u$...@n...news.atman.pl

    : Generalnie podobne stawki w podmiotach
    : państwowych są niemoralne i nikt mnie
    : nie przekona, że prezio za 65 tys.
    : będzie wykonywał robotę lepiej od
    : prezia za 9 tys.

    Wkrótce wybory -- możesz wyrazić swą wolę w urnie.
    Stawiam na to, że kolejne osoby zatrudnione w NBP
    będą miały wyższe gaże niż osoby zatrudnione w NBP
    obecnie.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 23. Data: 2019-03-03 21:00:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q5f62s$ud$...@n...news.atman.pl

    > Postscriptum: Aby zabić/zamordować nudę, zmontowałem laptop F-S.

    Ofiara zemściła się -- dziś zmuszając mnie do dokończenia składania.
    Klej ponoć w 24 godziny po zmieszaniu osiąga swój szczyt wytrzymałości.

    > w dziurki; na dodatek z 4 nóżkami, nie z 5) a pokrywę z wyrwanymi
    > nakrętkami okleiłem (mam nadzieję, że nie skleiłem zawiasu -- że
    > jest nadal ruchomy) jakimś dziesięciominutowym klejem epoksydowym.

    Niestety popełniłem błąd -- wprawdzie funkcjonalność pozostałą, ale
    wygląd ucierpiał. Dziś rozklejenie raczej nie jest łatwe. Błąd swój
    postrzegłem wczoraj, gdy mogłem to rozkleić, ale uznałem, że lepiej
    tego już nie ruszać.

    Pokrywa jest sprawna, jeśli nie liczyć kamery, której nie
    sprawdziłem, choć podłączyłem.

    > Laptop (wraz z matrycą) jest sprawny, ale na razie pokrywa
    > (wraz z antenami WiFi) nie jest dotroczona do korpusu.

    Już zmontowałem wszystko z wyjątkiem telefonicznego modemu.
    (chyba nigdy go nie użyłem -- nawet nie wiem, czy był sprawny)
    Ktoś pamięta jeszcze dostępowy numer 0202122 TP SA?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 24. Data: 2019-03-04 13:00:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 3 Mar 2019 01:06:29 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Czyli facet dba o byłą żonę -- to chyba dobrze!!!

    Dba również - i nawet bardziej - o swego syna, którego do pracy w Banku
    Światowym wydelegował Glapiński.

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/syn-marius
    za-kaminskiego-w-centrali-banku-swiatowego,885130.ht
    ml

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2019-03-04 19:56:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 5sg8jkmm407g$....@4...net

> [...]
    > Światowym wydelegował Glapiński.

    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/syn-marius
    za-kaminskiego-w-centrali-banku-swiatowego,885130.ht

    Wzór do naśladowania!!! [ciekawe, czy i o siebie dba...]

    Miłowanie bliźniego należy zaczynać od miłowania siebie:

    miłuj bliźniego swego jak siebie samego

    Znam komunistę, który wzorowo dbał o swego syna.
    Syn ów urodził się z wadami wzroku, co ojciec mu
    wynagradzał obficie, dbając o bardzo dobre (miejscami
    też kosztowne -- z oczywistej konieczności) wychowanie
    pociechy... [dziś wiem, że niestety syn niezbyt mocno
    doceniał starania ojca]

    Akurat rodzina owego syna bardzo dobrze też traktowała
    mnie, jako kolegę owego syna -- być może dobrze traktowała
    także wszystkich znajomych...

    IMO rodzice powinni dbać o finansowe potrzeby swych dzieci, nie:
    państwo; organizacje pozarządowe; Cerkwie/Kościoły/Synagogi/Zbory...

    Cerkwie/Kościoły/Synagogi/Zbory/itp. powinny dbać o moralność;
    szkoły -- o przystosowanie zawodowe; ulica (przykładowo Usenet)
    powinna ;) deprawować. Niestety ulica niekoniecznie pełni swe
    powinności wzorowo... ;)

    > "Znam ja ich wszystkich, same łajdaki. Całe miasto takie: łajdak na łajdaku
    > jedzie i łajdakiem pogania. Jeden tam tylko jest porządny człowiek:
    > prokurator, ale i ten - prawdę mówiąc - świnia"
    > Nikołaj Gogol

    <r...@g...com> b...@g...co

    : Proszę tu jest: podaję z pamięci, ale raczej dokładnie

    Z wyżyn autorytetu swego
    Zganił mnie pewien moralista
    Że lubię kopać leżącego,
    A oto moich ofiar lista:

    Pierwszy - klasyczne wielbił dzieła
    I z drżeniem serca czcił Norwida
    Lecz sucha rączka mu nie drgnęła
    Gdy rozkaz do strzelania wydał

    Chciałem ugodzić z całej duszy
    Jemu i z kliczki tej psubratom
    Lecz humanista się obruszył:
    Niech się tym zajmie prokurator!

    Drugi, jak sprytnie to wyjaśnił
    Położył zasług wielkich krocie
    Postawił za to pałac z baśni
    Wannę w marmurze, sraczyk w złocie

    Oskarżyć chciałem go, że dziejów
    Parowóz nasz na ślepy pcha tor
    Lecz humaniści chórem pieją:
    Niech się tym zajmie prokurator!

    Kolejny gość z mojego spisu
    Nie musiał żyć o suchym chlebie.
    Wyciągnąć miał nasz kraj z kryzysu
    Wyciągnął, ile mógł - dla siebie

    Chciałem ugodzić, skurwysyna,
    Że dla postępu stworzył zator
    Lecz humanista upomina:
    Niech się tym zajmie prokurator!

    Ten miał uosobienie gnidzie
    Bił słabych, przed mocnym się płaszczył
    Tamten doktorat zrobił w tydzień
    Ów mało robił, dużo wrzaszczył

    Łajdactw ich wszystkich nie ogarnie
    Do dna goryczy nie wychyli
    A żyli tyle lat - bezkarnie!
    Prokuratorze, gdzieście byli?

    Chciałem prawnikom bobu zadać
    Dla wielu toga była szmatą
    Lecz humanista znów ujada:
    Niech się tym zajmie prokurator!

    Cóż można odpowiedzieć na to -
    Gogola tekst się przypomina:
    "W naszym miasteczku jedyny porządny człowiek to prokurator,
    a i on, prawdę powiedziawszy - świnia".

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    https://danutac.oferty-kredytowe.pl

    Męczy mnie lekko (na ~1mm) odstająca u dołu ramka klapki laptopa -- efekt złej
    kolejności zmontowania tejże klapki...
    Już wiem, że powinienem był wszystko poskładać bez sklejania a skleić (ewentualnie)
    znacznie później...
    (klejenie tak sobie wpływa na zwartość i wytrzymałość konstrukcji)

  • 26. Data: 2019-03-05 19:05:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >"Olin" dxvilu1kwukx.qnnddyep30dq$....@4...net

    >Czyli facet dba o byłą żonę -- to chyba dobrze!!!

    Po katolicku - nic w tym zdroznego.
    No i odpada problem alimentow :-)

    Tylko tak dla porzadku sprawdzic od kiedy pracuje w NBP, bo moze od 25
    lat ...

    >Nie lubię babskich bokserów, w tym facetów puszczających
    >swe dawne żony z torbami. MKamiński zyskał w mych oczach!!!

    Niektorym zonom sie jednak nalezy :-P

    J.