  • 1. Data: 2019-02-25 12:14:58
    Temat: Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Niedawno skonczyla mi sie lokata Beztroska w Idei zalozona w listopadzie na
    3,9%. Po zakonczeniu automatycznie odnowili ja na tez Beztroska na 2,5%. Ok,
    spoko.
    Pare dni przelezala sobie, ale musialem ja zerwac. I sie troche zdziwilem ze
    za te pare dni ani grosza odsetek mi nie dostalem.
    Oczywiscie nie mam ochoty sie palowac z nimi o te kilka PLN, ale smrod
    pozostal, tak ze ostrzegam - Idea nadal w formie jesli chodzi o robienie w
    klientow konia.

    Pzdr

  • 2. Data: 2019-02-25 12:22:10
    Temat: Re: Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Boisz się ich czy co?
    Żale na grupie wylewasz, niby "ostrzeżenia" - a weź coś z tym zrób, chociaż
    reklamację napisz, tyle samo zachodu co post na grupę.

  • 3. Data: 2019-02-25 17:21:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Oczywiscie nie mam ochoty sie palowac z nimi o te kilka PLN, ale
    >smrod pozostal, tak ze ostrzegam - Idea nadal w formie jesli chodzi o

    Miales lata, aby sie przyzwyczaic i przeczytac regulaminy :-)

    Lokata sie przedluza "na zasadach lokaty standardowej".

    W nazwie ma nadal "beztroska", ale to nic nie znaczy :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-02-25 20:23:11
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-25 o 17:21, J.F. pisze:

    > Miales lata, aby sie przyzwyczaic i przeczytac regulaminy :-)
    >
    > Lokata sie przedluza "na zasadach lokaty standardowej".
    >
    > W nazwie ma nadal "beztroska", ale to nic nie znaczy  :-)

    Dokładnie, więc szkoda klawiatury na reklamacje ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2019-02-26 09:50:35
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    W dniu 2019-02-25 o 12:14, miumiu pisze:
    > Niedawno skonczyla mi sie lokata Beztroska w Idei zalozona w listopadzie na
    > 3,9%. Po zakonczeniu automatycznie odnowili ja na tez Beztroska na 2,5%. Ok,
    > spoko.

    Mogłeś edytować z automatycznego odnowienia na zakończenie lokaty. Doprawdy
    niewielka robota.

    Idea od lat jako domyślne ustawia zawsze automatyczne odnowienie na gorsze warunki.

    --
    Boguś

  • 6. Data: 2019-02-26 09:58:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 09:51:10 UTC+1 użytkownik Boguś napisał:

    > Mogłeś edytować z automatycznego odnowienia na zakończenie lokaty. Doprawdy
    > niewielka robota.
    Co by to w jego przypadku zmieniło?

  • 7. Data: 2019-02-26 10:50:35
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Miales lata, aby sie przyzwyczaic i przeczytac regulaminy :-)
    >
    > Lokata sie przedluza "na zasadach lokaty standardowej".
    >
    > W nazwie ma nadal "beztroska", ale to nic nie znaczy :-)
    >
    > J.

    I dokladnie na tym trick polega :) Dlatego warto wiedziec, ze ta beztroska
    "po" to wcale nie ta sama beztroska "przed".

    W sumie wcale mnie to nie zdziwilo, bylem wrecz pewien ze tak zagraja ;)

    Pzdr

  • 8. Data: 2019-02-26 11:13:13
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Boisz się ich czy co?
    Żale na grupie wylewasz, niby "ostrzeżenia" - a weź coś z tym zrób, chociaż
    reklamację napisz, tyle samo zachodu co post na grupę.

    Ty tak serio? za 1-2zł to mi sie nawet nie chce ani dzwonic ani pisać ani
    jechać 5km do banku.

    Pzdr

  • 9. Data: 2019-02-26 11:40:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 11:13:20 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:

    > Ty tak serio? za 1-2zł to mi sie nawet nie chce ani dzwonic ani pisać ani
    > jechać 5km do banku.

    A na grupę chce Ci się pisać?
    Tu akurat racji nie miałeś, ale ja reklamowałem nawet 1gr w mBąku i oddali mi.
    Ma to też skutki długofalowe - zaznaczają sobie, że nie jesteś klientem w krawacie i
    nie próbują potem głupich numerów.
    A nawet na tyle automatyzują, że na infolinii trafiasz do najlepszego dostępnego
    konsultanta.

    Przykład dziś z santiego - 15 minut rozmowy o tym, czy mogę załatwić dla żony
    dodatkową KK bez przyłażenia do oddziału. Pierwsza pani przynosi dobre wieści - mogę
    złożyć wniosek (też są głąby, wniosek o dodatkową KK - i jeszcze jest jakaś
    "decyzja") przez telefon, a wystarczy, że żona przyjdzie do oddziału i podpisze.
    Przełacza do "docelowego" konsultanta - a ten mówi, że nie, najwyżej mogę złożyć
    wniosek przez telefon, ale przyjść musimy razem. OK, niech choć będzie ten wniosek -
    też nic z tego, bo nie mają zgody żony, żeby do niej zadzwonić.
    Skoro już to tutaj opisałem to żaden problem zrobić ^C+^V do pisma reklamacyjnego.

  • 10. Data: 2019-02-26 11:54:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >beztroska "po" to wcale nie ta sama beztroska "przed".
    >W sumie wcale mnie to nie zdziwilo, bylem wrecz pewien ze tak zagraja

    I tak juz sie przyzwyczailem, ze w Idei to termin zakonczenia do
    telefonu, i zamykamy punktualnie, bo standardowa byla na 0.01%

    W ostatnich miesiacach procenty na przedluzeniu byly dobre, ale jak
    widac reszta moze zmylic.

    No i jeszcze niuans - jak sie zleca przelew na wyzsza kwote, to sie
    pojawia propozycja lokaty zawrotnej, na dobry % ...

    J.