  • 1. Data: 2019-02-25 18:36:37
    Temat: Zmiana rachunku do zwrotu lokaty w Idea Cloud
    Od: "Bogdan B." <b...@p...neostrada.pl>

    Witam,

    Mam pytanie do tych którzy mają lokaty w Idea Cloud.
    Potraficie przez Internet zmienić lokatę na nieodnawialną i wpisać numer
    rachunku do zwrotu? W starym systemie można to było zrobić, w Cloud nie
    widzę takiej możliwości. Konsultantka przez telefon twierdzi że tyn typ
    tak ma - można przez telefon właśnie albo w oddziale. Najbardziej
    irytujące jest to, że jak już to zmieniłem przez telefon, to mogę przez
    Internet zamienić na odnawialną - czyli można, ale tylko w jedynie
    słuszną stronę.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2019-02-25 20:16:13
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Nie można zmienić. W moim przypadku po zakończeniu lokaty i jej automatycznym
    odnowieniu, zaraz ją zlkwidowałem. Tego samego dnia pieniądze doszły do innego banku.

  • 3. Data: 2019-02-25 20:51:41
    Temat: Re: Zmiana rachunku do zwrotu lokaty w Idea Cloud
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-25 o 20:16, zaqu pisze:
    > Nie można zmienić. W moim przypadku po zakończeniu lokaty i jej automatycznym
    odnowieniu, zaraz ją zlkwidowałem. Tego samego dnia pieniądze doszły do innego banku.

    Z tego powodu zdecydowałem się na otwarcie rachunku (bezpłatnego)
    dodatkowo dawali ciut wyżej dla posiadających ROR
    Ciekawa karta przezroczysta - widać wszystkie ścieżki - karta też za free

  • 4. Data: 2019-02-26 11:33:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Feb 2019 11:16:13 -0800 (PST), zaqu napisał(a):

    > Nie można zmienić.

    To przecież celowa działalność. Zawsze ktoś się zagapi, pojedzie na urlop
    albo zachoruje i bank jest do przodu na kilkadziesiat groszy albo kilka
    złotych, zanim lokata zostanie zerwana.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-02-26 16:20:56
    Od: "Bogdan B." <b...@p...neostrada.pl>

    W dniu 2019-02-26 o 11:33, Olin pisze:

    > To przecież celowa działalność.
    Oczywiście, tylko to już blisko punktu przegięcia.
    Na początku można było przy otwieraniu określić czy lokata jest odnawialna.
    Potem jeszcze w starym systemie zawsze zakładała się jako odnawialna,
    ale można to było zmienić przez Internet.
    Teraz to.
    Co następne? Odbiór osobisty w oddziale?

  • 6. Data: 2019-02-26 16:27:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 16:20:57 UTC+1 użytkownik Bogdan B. napisał:

    > Co następne? Odbiór osobisty w oddziale?

    To zależy od tego, ile zniesiesz dla tego marnego 1pp.
    I stresu, że jednak trzeba będzie brać od BFG.
    Echhh, odsetki nie powinny być gwarantowane.

  • 7. Data: 2019-02-26 16:28:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Feb 2019 16:20:56 +0100, Bogdan B. napisał(a):

    > Teraz to.
    > Co następne? Odbiór osobisty w oddziale?

    Zawsze można nie korzystać z oferty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2019-02-26 20:25:58
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Bogdan B. napisał(a) w wiadomości: <5c755958$0$488$65785112@news.neostrada.pl>...

> [...]
    >ale można to było zmienić przez Internet.
    >Teraz to.
    >Co następne? Odbiór osobisty w oddziale?

    Tak... Getin Banku jak tak dalej pójdzie.
    W Idei było (jest?) sensowne, że odnowienie lokaty i dopisanie
    odsetek następowało przed 4 rano - cały dzień na zerwanie
    i wyprowadzenie kasy.
    A w ogóle to Idea chyba znowu praktykuje Lokatę Zawrotną. Nazwa chyba
    od chęci zawrócenia przelewu do innego banku np. ze zlkwidowanej
    przed chwilą lokaty. Propozycja pojawiała się po kliknięciu przelewu,
    równolegle z wysłaniem SMS-a z kodem

    Arek

  • 9. Data: 2019-02-26 20:47:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    >W Idei było (jest?) sensowne, że odnowienie lokaty i dopisanie
    >odsetek następowało przed 4 rano - cały dzień na zerwanie
    >i wyprowadzenie kasy.

    dopisuja/zamykaja lokaty o ok 23 dnia poprzedniego ... ale przelac jej
    jeszcze nie mozesz.
    Dopiero gdzies po polnocy ... chyba wczesniej niz 4 rano.

    Ale Idea nie mbank - mozna przelac o 7 rano i wyjdzie pierwsza sesja.
    A przeciez 3-cia sesja tez dobra ..

> [...]
    >od chęci zawrócenia przelewu do innego banku np. ze zlkwidowanej
    >przed chwilą lokaty. Propozycja pojawiała się po kliknięciu przelewu,

    Hm, wydaje mi sie ze przed SMS ... ha, a nie - nie wiem, moje konta
    mam zdefiniowane i bez SMS.

    J.