  • 1. Data: 2009-02-07 22:15:25
    Temat: Inteligo nie dziala
    Od: scream <n...@p...pl>

    Ha :)

    Ciekawe, czemu jeszcze nikt tu o tym nie napisal? A padlo podobno o 18:30 i
    nie dziala do tej pory - ani www, ani karty, wyplaty z bankomatow, nic.

    Widze, ze Inteligo to taka sama kiszka jak dawniej. Mi pare lat temu
    zablokowali dostep do calej mojej kasy bo niby ktos sie probowal wlamac do
    systemu (tylko nie potrafili mi tego faktu udowodnic, wygladalo na to ze
    ktos mial cudowne przeczucie ze jakis hakier sie wlamuje na moje konto i
    zablokowal mi karty + www).

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2009-02-07 23:26:25
    Temat: Re: Inteligo nie dziala
    Od: "P" <...@n...com>

> [...]
    > systemu (tylko nie potrafili mi tego faktu udowodnic, wygladalo na to ze
    > ktos mial cudowne przeczucie ze jakis hakier sie wlamuje na moje konto i

    00:26 działa

  • 3. Data: 2009-02-07 23:27:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 00:26:25 +0100, P napisał(a):

    > 00:26 działa

    gratulacje, czas reakcji to marne 6 godzin :)

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-02-08 06:23:55