  • 21. Data: 2006-03-10 07:30:20
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w mbanku
    Od: grook <g...@o...pl>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > Czyli we Wrocławiu jest jakiś normalny odział mBanku? gdzie?

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/centrum_kr
    edytowe.html

    ul. Kuźnicza 10

  • 22. Data: 2006-03-10 08:08:56
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Artur 'Zmechu' Prokopiuk napisał(a):
    > Oczywiście miej to na uwadze, że im mniejszy masz wkład własny, tym gorsze
    > warunki otrzymasz.

    A jest gdzieś informacja które warunki są te dobre? :)

  • 23. Data: 2006-03-10 08:47:32
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    W poprzednim odcinku (news:durc6p$p6f$2@atlantis.news.tpi.pl) serialu
    p.t. pl.biznes.banki Jacek Popławski <j...@i...pl> napisał(a):

    > A jest gdzieś informacja które warunki są te dobre? :)

    Oczywiście -

    mPLAN Hipoteczny dla Klientów indywidualnych, denominowany
    w CHF: 1,55% do 3,80%

    Im bardziej zblizysz się do tych 1,55 tym masz lepsze warunki :-)

    Ze swojej strony radzę wybrać się do któregoś z darmowych doradców
    finansowych (Expander, OpenFinance...) - tam dowiesz się z grubsza jakie -
    przy swojej pozycji materialno-finansowej - otrzymasz korzystne *dla
    banku* warunki :-)

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    Medżik DiscoPolo Mejker:
    http://www.mdpm.bzi.pl/

  • 24. Data: 2006-03-10 09:27:55
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > mPLAN Hipoteczny dla Klientów indywidualnych, denominowany
    > w CHF: 1,55% do 3,80%
    >
    > Im bardziej zblizysz się do tych 1,55 tym masz lepsze warunki :-)

    Na 1.55 w CHF to ja tam bym nie liczył nawet dla extra ratingu
    kredytobiorcy. LIBOR 6M na wczoraj to 1.37, a nie sądze, by 0.18 było
    zadowalającą jakikolwiek bank marzą.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 25. Data: 2006-03-10 09:48:42
    Od: "Marek" <t...@b...pl>

    > Czy ktoś z was brał lub próbował brać kredyt mieszkaniowy w mbanku?
    probowal i wzial...

    > 1) Jak długo się czeka na decyzję?
    na sama decyzje raczej w normie, nie pamietam juz dzis, ale chyba ok. 2
    tygodni. schody zaczely sie pozniej.

    > 2) Jakie są wady tego banku?
    durna biurokracja, totalny burdel i zastraszajaca niekompetencja
    pracownikow, zarowno w centrali w lodzi jak i 'konsultantow' od kredytow w
    warszawie.

    > 3) Na co trzeba uważać?
    j.w.
    kiedys dawno juz pisalem o tym na grupe wiec nie bede sie teraz rozpisywal,
    ale w wielkim skrocie - bank po kolei gubil dokumenty ktore im przekazywalem
    i 3 razy wstrzymywali i opozniali mi uruchomienie kredytu. sprzedajacy
    mieszkanie dostali szalu i o malo nie zerwali umowy, zaczeli chyba
    podejrzewac ze chce ich oszukac albo cos... syf straszny, radze unikac.

    marek

  • 26. Data: 2006-03-10 11:28:38
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    W poprzednim odcinku (news:07f901c64424$d84a57a0$5a15030a@CZARNYMASTER)
    serialu p.t. pl.biznes.banki a...@t...pl (Bartek) napisał(a):

    > Na 1.55 w CHF to ja tam bym nie liczył nawet dla extra ratingu
    > kredytobiorcy. LIBOR 6M na wczoraj to 1.37, a nie sądze, by 0.18 było
    > zadowalającą jakikolwiek bank marzą.

    Oczywiście. Ten 1.55% to bardziej "chwuit martetingowy" ;-) niż realne do
    osiągnięcia oprocentowanie dla zwykłych śmiertelników. No, może przy 99%
    wkładzie własnym i mieszkaniu za 2.000.000 zł.

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    Medżik DiscoPolo Mejker:
    http://www.mdpm.bzi.pl/

  • 27. Data: 2006-03-10 12:20:37
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > mieszkanie dostali szalu i o malo nie zerwali umowy, zaczeli chyba
    > podejrzewac ze chce ich oszukac albo cos... syf straszny, radze unikac.

    Jak się w ogóle można zabezpieczyć przed taką sytuacją?
    Z tego co czytałem to każdy bank daje kredyt dopiero po podpisaniu
    umowy, a potem czeka się na uruchomienie niezdefiniowany okres czasu...

  • 28. Data: 2006-03-10 14:03:23
    Od: "Marek" <t...@b...pl>

    > Jak się w ogóle można zabezpieczyć przed taką sytuacją?
    > Z tego co czytałem to każdy bank daje kredyt dopiero po podpisaniu
    > umowy, a potem czeka się na uruchomienie niezdefiniowany okres czasu...

    tak naprawde to niewiele chyba jestes w stanie zrobic... przy przekazywaniu
    dokumentow osobiscie radzilbym miec ze soba ksero wszystkiego i zadac od
    pracownika pisemnego potwierdzenia z data i pieczatka na kazdej kartce ze
    przyjeli. ale tak naprawde to chyba tylko dla wlasnej satysfakcji... jesli
    pracownicy banku zgubia dokumenty to i tak bedziesz musial biegac do nich
    jeszcze raz z papierami w zebach modlac sie zeby tym razem sie udalo...
    obawiam sie ze nie potrafie ci powiedziec nic przydatnego. ja kredyt w koncu
    dostalem i wszystko sie udalo ale kosztowalo to mnie i sprzedajacych mnostwo
    nerwow. bank generalnie mial to gleboko gdzies i z trudem zdobyli sie na
    male 'przepraszam' w rozmowie telefonicznej.

    marek