  • 1. Data: 2006-03-08 09:28:40
    Temat: Podglad PAK w Peako24
    Od: " mimad" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Mam dwie wiadomosci: dobra i zla.
    Dobra: W pekao24 pojawil sie podglad danych programu PAK.
    Zla: Powyzsza funkcjonalnosc nie dziala.

    U mnie wyglada to tak: Wchodze do opcji Fundusze/Szczegoly programu PAK... i
    tam jest pusto (PAK-a oczywiscie mam). Sam fundusz jako taki jest widoczny
    na liscie funduszy, natomiast na liscie funduszy w PAK juz nie.
    Nastepny "kwiatek": Na liscie opracji/zlecen mam jednoczesnie
    pozycje "Nabycie PAK" i "Piersze nabycie". Cos im sie mocno cos
    pomieszalo....
    Moze to po prostu pospiech, co by znaczylo ze decyzja zostala juz podjeta i
    po polaczeniu bankow to BPH Sezam zostanie zaorany (w przeciwnym razie nikt
    by nie rozwijal Pekao24 na chybcika).