  • 1. Data: 2006-03-08 11:00:09
    Temat: przesyl pieniedzy z U.K.
    Od: "uni" <u...@p...onet.pl>

    Tymczasowo mieszkam i pracuje w UK - chcialbym jakim tanim kosztem zasilic
    sobie swoje konto w Polsce w banku Inteligo - w U.K. mam konto w Banku NatWest,
    mam tez jakis numer swift do polskiego banku BPH, jednaj nie pamietam /bo
    dwonilem kiedys w Pllsce w tej sprawie/ jak to zrobic i ile kosztuje przesyl w
    ten sposób. Dziekuje z góry za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-03-08 11:21:29
    Temat: Re: przesyl pieniedzy z U.K.
    Od: Jaro <j...@N...text.pl>

    Dnia 08.03.2006 uni <u...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > dwonilem kiedys w Pllsce w tej sprawie/ jak to zrobic i ile kosztuje przesyl w
    > ten sposób. Dziekuje z góry za odpowiedzi.

    Mozesz przelac kase bezposrednio, ale to nie bedzie 'tanim kosztem', no chyba
    ze masz super fuszke i angole zabijaja sie zeby rzucic w Ciebie kasa.
    Tak czy inaczej z HSBC przelew do Polski kosztuje 21 GBP (nie probowalem, ale
    tak mi pani w banku zeznala).
    Jezeli natomiast nie pili Cie z czasem, to mozesz wykorzystac Moneybookers
    do takiej operacji. Trwa to w praktyce okolo tygodnia, ale koszt zamyka sie
    w astronomicznej kwocie 1.80 Euro.
    Jakis czas temu opisalem na grupie dokladna procedure takiego transferu.

    Pozdrawiam
    Jarek

    --
    Jarek Owczarek JID: j...@j...text.pl
    registered linux user #141577

  • 3. Data: 2006-03-08 11:24:32
    Od: "laokon" <l...@p...fm>

    > dwonilem kiedys w Pllsce w tej sprawie/ jak to zrobic i ile kosztuje
    > przesyl w
    > ten sposób. Dziekuje z góry za odpowiedzi.
    >

    > --

    Podaj bez zadnych swiftow i bicow. Ostatnio hsbc-inteligo = 1 dzien, oplaty
    rzedu 24 funtow